Асистент проектів у МБФ “Українська фундація громадського здоров’я”
ЗАВЕРШЕНО
ВАКАНСІЯ АСИСТЕНТА
МБФ «Українська фундація громадського здоров`я» та «Право на здоров’я» (HealthRight International) шукає асистента проектів.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ:
МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» (УФГЗ) – благодійна організація, метою діяльності якої є забезпечення доступу до життєво важливих медичних та психосоціальних послуг для тих, хто опинився у складних життєвих обставинах в Україні. Проекти організації спрямовані на допомогу потерпілим від порушення прав людини (насильства та катувань), жінкам та молоді, які пережили насильство, мають ВІЛ-позитивний статус або ризиковану поведінку щодо ВІЛ, внутрішньо перемішеним жінкам та сім’ям з дітьми. УФГЗ заснована 2008 року міжнародною організацією «Право на здоров’я» (HealthRightInternational) для розбудови місцевого потенціалу та підтримки українських ініціатив та забезпечення стійкості проектів.
Основні завдання надавача послуг:
Оперативний супровід та асистування виконавчому директору, координатору та виконавцям проектів для їх ефективної реалізації та досягнення коротко та довгострокових цілей проекту.
Основні обов’язки асистента:
- Оперативна підтримка, зворотній зв’язок (листування, написання інструкцій, уточнення, підтримка зворотнього зв’язку по усуненню проблемних питань) з виконавцями проекту.
- Підготовка угод для надавачів соціально-психологічних послуг. Перевірка, прийом, сортування, подання до підпису, розсилка, у разі надходження змін підготовка нових угод, внесення відповідних даних.
- Організація заходів: тренінгів, круглих столів, прес-брифінгів, конференцій, та інше (підготовка листів, програм, списків учасників, матеріалів, сертифікатів, узгодження з партнерами та запрошеними).
- Моніторинг та прийом документів щодо нових надавачів послуг в рамках реалізації проектів. Організація співбесід. Формування пакету документів кандидатів та подання їх до бухгалтерії.
- Збір та аналіз історій кейсів, виявлених надавачами соціально-психологічних послуг, та надісланих фото, їх редакція, дотримання конфіденційності, наявність інформованих згод, сортування та подання стейкхолдерам, а також для розміщення на сайтах.
- Формування та моніторинг списків надавачів соціально-психологічних послуг та їх контактів.
- Розробка інструкцій щодо надання соціально-психологічних послуг або інших процедур.
- Узагальнення та підготовка загальних звітів за результатами аналізу надання послуг надавачів соціально-психологічних послуг.
- Створення та ведення кодів надавачів соціально-психологічних послуг в електронній базі даних.
- Організація та проведення для виконавців проекту моніторингових візитів до місць локацій надавачів соціально-психологічних послуг.
- Надсилання звітної інформації всім партнерам проекту щодо виявлення випадків насильства та реалізації проекту.
- Підготовка угод/меморандумів щодо співпраці та реалізації проекту в усіх регіонах його реалізації.
- Перевірка, сортування та архівування отриманої конфіденційної інформації щодо клієнтів надавачів соціально-психологічних послуг.
- Заповнення та підтримка web-ресурсів організації інформацією що стосується проекту.
- Моніторинг web-ресурсів організації щодо інформації, яка стосується реалізації проекту.
Інші функції:
- Підготовка, написання листів та підтримка зворотнього зв’язку з партнерами реалізації проекту.
- Аналіз потреб надавачів соціально-психологічних послуг щодо інформаційних матеріалів та рекламної продукції.
- Редагування макетів інформаційних матеріалів. Підготовка супровідних листів.
- Розповсюдження моніторингових звітів серед партнерів проекту.
- Моніторинг та редагування презентацій.
Звітування:
- Подання звітної інформації 5 W кластеру з питань захисту донору проекту (щоквартально до 5 числа поточного місяця за звітний квартальний період).
- Збір та аналіз, візування звітів щоденного обліку роботи надавачів соціально-психологічних послуг, графіків виїздів, журналу обліку нових клієнтів та інформованих згод клієнтів (щомісячно до 30 числа поточного місяця за звітний період).
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта (рівень магістра/бакалавра) у відповідних сферах;
- відмінне володіння англійською мовою як письмовою, так і усною (рівень Advanced або Proficiency);
- міжособистісні навички та вміння працювати в команді для досягнення організаційних цілей.
Резюме та супровідний лист АНГЛІЙСЬКОЮ (!) мовою із зазначенням посади надсилати на [email protected] до 26 листопада 2018 р.