Бренд для громади, або як громаді стати успішною

За кавою зустрічаються друзі та знайомі, колеги та партнери. Неформальна атмосфера не обтяжує необхідністю дотримуватися статусів, проте можна почути важливі думки та поради інших. Саме в такому ...

FB_IMG_1543415651194
Бренд для громади, або як громаді стати успішною

За кавою зустрічаються друзі та знайомі, колеги та партнери. Неформальна атмосфера не обтяжує необхідністю дотримуватися статусів, проте можна почути важливі думки та поради інших. Саме в такому форматі 24 листопада 2018 року у Яворові відбулося громадське обговорення майбутнього бренду міста. Учасники активно долучалися до дискусій, висловлювали своє бачення та зауваження.

Важливі рішення у житті громади повинні прийматися спільно. В процес має бути включено якомога більше різних людей, думок, ідей, суджень та мрій. Тільки тоді з’являється стратегія, а на її основі – бренд, який і виділяє громаду серед інших громад. Також ця залученість формує почуття причетності до процесу управління громадою і відчуття власної відповідальності за життя громади. Лише в результаті спільної та кропіткої роботи може з’явитися той продукт, який дійсно працюватиме на зростання громади, а не лише прикрашатиме полицю в кабінеті міського голови. Представники громадськості, бізнесу та влади мали нагоду спільно обговорити бренд, який сприятиме розвитку громади. Було надзвичайно цінно почути думку представників культури, малого та середнього бізнесу, юристів, працівників соціальної сфери, представників ОСББ, міського голови та депутатів, активних мешканців тощо.

Завдяки залученню широкого кола громадськості вдалося виявити особливості, стереотипи, звички яворівчан, їхні очікування, самоідентифікацію. Учасники зрозуміли, що бренд — це не лише лого і слоган, а передовсім певна атмосфера, настрій, культура, репутація, пізнаваність. Можна констатувати, що довгий процес створення бренду виконав об’єднавче завдання, став кроком до співпраці та комунікації всіх містян.

Гостями даного заходу були представники команди BrandVille, які розробляють бренд для Яворова. Вони поділилися досвідом створення брендів у інших громадах України, але зазначили, що вперше прийняли виклик, і розробляють бренд для міста.
Голова Агенції місцевого економічного розвитку Яворівщини Орест Микита наголосив, що бренд це не логотипи та гасло, а визначення своїх унікальних відмінностей та переваг, які сприятимуть пізнаваності громади в Україні та світі, допомагатимуть виробленню ідентичності громади, підвищуватимуть економічну та соціальну спроможність територіальної громади, інвестиційну привабливість тощо.

Експерт проекту Ірина Куропась зазначила, що бренд повинен працювати на розвиток громади, а тут важлива консолідована співпраця влади, громади та бізнесу, які готові долучатися до змін, які відбуваються та працювати над створенням іміджу та репутації свого міста.

Брендинг міста – це синергетичний ресурс, у вигляді соціальної стабільності, інвестицій, туризму, нових робочих місць та ін. Це гарантований капітал, що вкладений в майбутнє міста і його мешканців.

Захід організований Агенцією місцевого економічного розвитку Яворівщини в рамках проекту “Від стратегування до брендування: посилюємо спроможність територіальних громад”. Проект реалізовується за підтримки Програми “U-LEAD з Європою”, що спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.

 http://amer.org.ua/


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Поліцейські, освітяни і ОГС обговорили результати спільної трирічної роботи за підтримки ЄС над створенням безпечного цифрового середовища для дітей

У ліцеї на Сумщині з’явилася модернізована система вентиляції, що забезпечує комфортні умови для навчання

В Україні представили унікальний посібник для молодіжних центрів

Козелецька громада пише стратегію розвитку за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Планування розвитку територіальної громади

У Чорнобаївській громаді на Херсонщині буде реалізовано 4 проєкти, запропоновані мешканцями