Менеджер із організації заходів
ЗАВЕРШЕНО
ECOMM Communication Consulting шукає менеджера з організації заходів
Ключові обов’язки
- Повна організація та ведення різного типу заходів
- Розробка креативних ідей та рішень
- Контроль та робота із технічними підрядниками
- Підготовка бюджетів та звітів
- Налагодження партнерства із організаторами заходів для забезпечення участі клієнта у різних форматах: спікери, стенди, спонсорство
Досвід
- Мінімум 3 роки досвіду роботи в сфері організації корпоративних заходів. Досвід роботи у рекламному/івент агентстві +
- Наявність контакту технічних підрядників: друк, виробництво сувенірних матеріалів, світло, звук та ін.
- Можливість їздити у відрядження на 2-3 дні Україною
Умови
- Робота із міжнародними проектами у громадській сфері та державними інституціями
- Професійна команда, яка орієнтована на результат, завжди навчить і підкаже
- Професійні тренінги та галузеві заходи для розвитку
- Офіс в центрі – Хрещатик 19А
Старт 14.01.2019
Резюме надсилати Світлані Кісільовій на [email protected]