ВБО “Конвіктус Україна” шукає керівника проекту
ЗАВЕРШЕНО
«Конвіктус» – це неурядова організація, яка працює у трьох країнах світу – Швеції, Естонії та Україні, надаючи підтримку уразливим верствам населення для покращання якості їхнього життя та здоров’я. Діяльність організації в Україні бере початок із 2006 року. Вже 12 років «Конвіктус» є надійним партнером державних установ та громадських організацій у реалізації програм протидії ВІЛ-інфекції, туберкульозу, іншим соціально небезпечним хворобам, реінтеграції колишніх ув’язнених у суспільство та надання допомоги жінкам, які постраждали від насильства.
Вакансія відкрита в рамках проекту «Медичний та психосоціальний супровід пацієнтів, які отримують препарат ЗПТ».
ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
- Управління та організація діяльності проекту на базі лікувальних закладів м. Києва та Київської області (8 медичних установ).
- Координація діяльності програми на місцевому рівні, забезпечення умов для надання спектру програмних послуг.
- Кординація роботи мультидисциплінарних команд проекту на базі медичних установ: кейс-менеджер/медична сестра/лікар (близько 25-ти осіб).
- Організація та проведення навчання співробітників програми, ознайомлення й надання пояснень щодо алгоритмів та процедур проведення проекту.
- Проведення робочих зустрічей з персоналом проекту.
- Внутрішній моніторинг реалізації проекту на базі лікувальних установ.
- Розвиток партнерської мережі з державними, приватними лікувальними установами. Налагодження партнерських відносин з різними структурами.
- Впровадження інноваційних технологій, нових інструментів і механізмів при реалізації проекту.
- Контроль за виконанням проектних цілей.
- Контроль за використанням бюджету проекту.
- Підготовка аналітичних звітів.
- Представлення результатів роботи проекту в ЗМІ, серед партнерів і на різних зустрічах.
- Оперативне вирішення планових та проблемних питань впровадження програми.
Наші ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:
- Освіта – вища (менеджмент, соціальна робота, психологія та ін).
- Досвід роботи в сфері громадського здоров’я на зазначеній посаді не менше двох років.
- Досвід роботи на керівній посаді та управління командами – від 3-х років.
- Розуміння специфіки роботи щодо організації соціального супроводу пацієнтів на ЗПТ.
- Знання правових основ, актів і положень, що регулюють соціальні відносини.
- Досвід розгортання масштабних проектів знання специфіки.
- Досвід управління персоналом понад 10-ть осіб.
- Уміння працювати з документацією і комп’ютером.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ ТА НАВИЧКИ:
- Орієнтація на результат і співробітництво.
- Високий рівень особистої самоорганізації.
- Навички чіткої постановки завдань.
- Уміння управляти колективом людей і працювати в команді.
- Уміння ефективно працювати в умовах часових обмежень.
- Гнучкість в роботі і вміння вирішувати конфліктні ситуації.
- Уміння чітко розставляти пріоритети.
- Увага до дрібниць.
- Системне мислення.
- Уміння вибудовувати відносини з різними категоріями людей.
- Стресостійкість.
МИ ПРОПОНУЄМО:
- Конкурентний рівень доходу.
- Можливість реалізувати свої ідеї.
- Можливість навчання та росту.
- Офіційне оформлення.
Рівень оплати за результатами співбесіди.
Направляйте Ваше резюме на електронну адресу [email protected].