У Дивовижних відкрито вакансії SMM-менеджера (-ки) та координатора (-ки) з організації подій
ЗАВЕРШЕНО
СТАНЬ ЧАСТИНОЮ ДИВОВИЖНОЇ КОМАНДИ! МИ ПРОПОНУЄМО:
- Цікавезну постійну роботу у крутезній команді!
- Працюємо на результат, а не «від дзвоника до дзвоника».
- Команда – шалені адепти позитивних змін, креативних комунікацій та ефективної системної роботи.
- Розуміння, повагу, підтримку, конструктивний діалог. І ще у нас зазвичай весело.
Важливі деталі.
- Офіс у Києві (в районі м. «Льва Толстого»).
- Заробітна плата за умовами співбесіди.
- Випробувальний термін – 2 місяці (умови обговорюються на співбесіді).
- Старт роботи – березень 2019 року.
1. ДИВОВИЖНИЙ SMM-НИК WANTED! АБО SMM-НИЦЯ
Обожнюєш соцмережі, вмієш із ними працювати, креативити новеньке, ширити корисне? Активізм – твоє життя, ти підтримуєш «Дивовижних»? Тобі – до нас!
«Дивовижні» запрошують у команду SMM-менеджера (-ку), щоб співпрацювати плідно й щасливо.
Чого очікуємо?
- Ти розумієш, як щоденні постики народжуються не зі стелі, а із стратегії.
- Маєш досвід ведення пабліків як мінімум у фейсбуці та інстаграмі.
- Тямиш специфіку комунікацій у громадських організаціях.
- Умієш складати доцільний контент-план, створювати класний контент. Не боїшся активно комунікувати з аудиторією, партнеритися з пабліками та лідерами думок.
- Пишеш українською цікаво, грамотно, стисло й «у форматі».
- Вмієш працювати з базовими інструментами та швидко й активно засвоювати нові.
- Шариш, що таке аналітика та статистика й де їх брати.
- Маєш навички та досвід створення рекламних кампаній у соцмережах.
- Страшенно прагнеш вчитися, вдосконалюватися, розвиватися.
Що на тебе очікує?
- Фейсбук, інстаграм, телеграм та ютуб «Дивовижних»! Робота – парт-тайм.
- Радощі комфортної роботи в офісі (кавомашина, плєдіки, хом’як) чи творчості поза офісом (зі зручною системою командних комунікацій).
- Мільйон шансів втілити свої зухвалі творчі потенції. Політ креативу обмежує лише законодавство та ціннісна рамка.
- Купу можливостей розвиватися, навчатися, здобувати нові знання, постійно рости.
Як потрапити?
- До 15 лютого напиши нам на [email protected] із темою «Дивовижний SMM-ник». Віримо, що ти розумієш, що таке цікавий мотиваційний лист із неодмінним додаванням CV, ти-бо комунікаційник (-ця)!
- Додай текст фб-посту та інстаграм-посту, які хоч просто зараз можна потенційно поставити у пабліки Дивовижних.
КООРДИНАТОР (-КА) З ОРГАНІЗАЦІЇ ПОДІЙ РОЗШУКУЄТЬСЯ!
Чого очікуємо?
- Ти маєш досвід організації публічних заходів та роботи з підрядниками, логістами (від 2 років).
- А ще досвід роботи в громадському секторі, участі в соціальних ініціативах.
- Тобі вже доводилося працювати над побудовою довгострокових партнерських відносин.
- У тобі є такі риси як комунікабельність, відкритість, проактивність, енергійність.
- У тебе все гаразд із дисципліною та відповідальністю.
- Ти вмієш поєднувати динамічність з уважністю до деталей.
Що на тебе очікує?
- Участь в розробці та проведенні публічних заходів, наповнення програми події, робота з підрядниками, безпосередня участь у заходах.
- Робота з місцевими соціальними ініціативами та проектами – пошук та складання бази ініціатив та контактних осіб, побудова партнерських стосунків для спільних публічних заходів.
- Співпраця з волонтерами на події, пошук, координація роботи, формування мотиваційної програми тощо.
- Робота з місцевими підрядниками – пошук та побудова партнерських відносин з локальними виробниками/підрядниками/логістичними компаніями.
- Створення списку матеріалів для втілення подій, закупівлі.
- Підготовка монтажних планів, координація роботи персоналу (різноробочі/вантажники тощо).
- Логістична робота: забезпечення перевезення для учасників/партнерів, логістика матеріалів/обладнання.
- Повний робочий день, в день заходів – робота по вихідних.
- Відрядження до інших міст – 1-2 рази на місяць.
Як потрапити?
- До 10 лютого надішли на [email protected] резюме та супровідний лист з темою листа: «Координатор (-ка) з організації подій».
- Лист має бути не більше 1 сторінки, з описом, чому ти хочеш працювати з ГО «Дивовижні» та що б хотів (-ла) змінити в своєму місті/районі/будинку.