Як зробити життя із дитиною, яка має особливі освітні потреби, простішим і комфортнішим для батьків та самої дитини? Як надихнутися на діяльність чи нормальний відпочинок (без почуття провини), коли здається, що для соціуму ти та твоя родина завжди незручні, а рівень складнощів завищений?
6 березня відбудеться дискусія щодо доступності і безбар’єрності навчання у школах та садочках для дітей з інвалідністю чи особливими освітніми потребами.
▪ Чим особливі діти зі СДУГ та аутизмом
▪ Як полегшити життя собі та дітям
▪ Які методи допомагають, а які – шкодять
▪ Чи можна вплинути на поведінку дитини вихованням
▪ Як почуваються та з чим зіштовхуються батьки таких дітей
▪ Чи готове суспільство до впровадження інклюзії в школах
▪ Як полегшити життя собі та дітям
Спікери/ки:
- Nastya Melnychenko, мама дитини з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги. Розповість про шлях до постановки діагнозу, з чим стикаються батьки такої дитини і як їх приймають оточуючі.
- Volodymyr Bryskin, фахівець з впровадження інклюзії.
- Yulia Zavhorodnia, медична психологиня, психотерапевтка когнітивно-поведінкового напряму. Розповість про особливості дітей, про дієві методи взаємодії з ними
- Lyudmyla Suhachevska, мама дитини з аутизмом. Розповість про соціалізацію дитини у інклюзивному класі, поділиться досвідом взаємодії з викладацьким колективом.
Інклюзія народжується не стільки в законодавчому полі, скільки у нашій з вами свідомості. Аби зрештою проявитися у поглядах і вчинках, та змінити життя на краще.
Вхід вільний, а от реєстрація обов’язкова.
Ми дуже стараємося добирати інклюзивні простори, тож беріть із собою дітей. Їх розважатиме аніматор та будуть цікавенні майстер-класи у дитячій зоні.
Дискусія відбудеться 6 березня у Центральна бібліотека ім. Т.Г.Шевченка для дітей м. Києва (проспект Перемоги, 25А).
Проект здійснюється ГО “Студена” за підтримки Український Жіночий Фонд / Ukrainian Women’s Fund.