Координатор проекту (провідний фахівець) відділу адвокації
ЗАВЕРШЕНО
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади керівника проекту (провідний фахівець) відділу адвокації.
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» (далі — Мережа) є лідером одразу у 3 номінаціях Національного рейтингу благодійників України. Команда найбільшої пацієнтської організації працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.
Завдання проекту:
Проект «Стійкість послуг для ключових груп населення у Східній Європі та Центральній Азії» був розроблений та поданий консорціумом організацій з регіону ВЕЦА, очолюваним Альянсом громадського здоров’я та співавторами БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» Асоціація ЛЖВС у Центральній Азії та Євразійська мережа основних груп населення (EKHN), згодом вибрані як регіональні субреципієнти. Регіональні мережі туберкульозу, ECOM, ENPUD та EHRA також будуть залучені до реалізації проектної діяльності, яка розпочалася у січні 2019 року і триватиме до грудня 2021 року. Діяльність проекту охопить 14 країн СЄЦА: Білорусь, Грузію, Молдову, Казахстан, Киргизстан, Російську Федерацію, Таджикистан, Узбекистан, Україну, а також Боснію і Герцеговину, Македонію, Чорногорію, Румунію та Сербію.
Основні обов’язки кандидата:
- Здійснювати загальне управління проектом “Сталість послуг для ключових груп населення в регіоні Східної Європи і Центральної Азії”, який реалізується за фінансової підтримки Глобального фонду (далі – проект); забезпечувати координацію дій основних виконавців проекту, в рамках виконання програмної діяльності. Здійснювати планування та координацію діяльності і заходів згідно робочого плану.
- Здійснювати операційне управління командою проекту: планування, контроль, прийняття рішень в межах повноважень у відповідності із стратегічним, операційним планом проекту.
- Планувати, організовувати та здійснювати адвокаційні заходи міжнародного, національного, місцевого рівнів з метою досягнення цілей проекту.
- Здійснювати розпорядництво бюджетом проекту за закріпленими за ним/нею лініями бюджетів.
- Здійснювати контроль за фінансовими, адміністративними та технічними операціями в рамках проекту, згідно політики і процедур Мережі та GF.
- Забезпечити виконання індикаторів проекту, згідно затвердженого робочого плану та плану моніторингу і оцінки. Забезпечувати підготовку операційного плану впровадження проекту та бюджетування відповідних коштів.
- Представляти та промотувати діяльності проекту на регіональному, національному та міжнародному рівнях. Створювати та підтримувати продуктивні професійні зв’язки з ключовими міжнародними, національними та регіональними партнерами. Представляти інтереси проекту та Мережі під час участі у конференціях, круглих столах, зустрічах.
- Розбудовувати та підтримувати мережу контактів з партнерськими міжнародними, іноземними та місцевими НУО, міжнародними та місцевими донорськими організаціями, міжнародними, іноземними та місцевими науково-дослідницькими інституціями та інститутами, міжнародними організаціями, органами державної влади та місцевого самоврядування які працюють у сфері громадського здоров’я, профілактики, лікування та соціального супроводу процесу лікування ВІЛ, ТБ, гепатитів, протидії дискримінації тощо.
- Проводити переговори з партнерами проекту в межах своєї компетенції. Представляти інтереси Мережі на національному та регіональному рівнях.
Вимоги до кандидата:
Освіта:
Обов’язкова: щонайменше ступінь бакалавра у галузі публічного адміністрування, права, громадського здоров’я, політології, менеджменту, соціології.
Бажана: післядипломне навчання, курси з питань захисту прав людини.
Досвід: не менше 1 року аналогічного досвіду. Бажаний досвід роботи з проектами з прав людини.
Навички:
- Досвід управління великими проектами у сфері громадського здоров’я, адвокації тощо.
- Гарні аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко та стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації.
- Стратегічне мислення, системний підхід в роботі, стресостійкість, вміння працювати самостійно та у команді.
- Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань, ефективно планувати власний робочий час та контролювати строки виконання робочих завдань.
- Гарні комунікаційні навички для підтримки ефективних та професійних стосунків із партнерами Мережі. Досвід та навички проведення публічних виступів, презентацій тощо.
Знання мов: вільне володіння українською/російською/англійською мовами (усно/письмово).
Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»
- Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
- Результативність роботи та уміння працювати у команді
- Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
- Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі
- Готовність до відряджень.
Додаткова інформація:
Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:
- оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
- після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
- додаткові пільги, що встановлені в Організації;
- при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.
Як подати заявку на участь в конкурсі:
Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу [email protected] українською та англійською мовами до 29 березня 2019 року.
У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.
Кінцевий термін подання резюме: 29 березня 2019 року.
За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.
Зверніть увагу:
У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.
Контактна особа:
Вікторія, (044) 467-75-67