Менеджер з організації подій в Офіс з просування експорту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ykompanets

вакансія
Менеджер з організації подій в Офіс з просування експорту

Офіс з просування експорту запрошує приєднатись до команди менеджера з організації подій для реалізації завдань з підтримки українського бізнесу.

У портфоліо відділу: успішні освітні проекти, створені у співпраці з міжнародними інституціями та організаціями, розвинуте партнерство на національному та міжнародному рівнях і потужні комунікаційні ресурси. Ми керуємось найкращою практикою при продюсуванні та розвитку освітнього напрямку, підтримуємо існуючі та розвиваємо нові підходи у формуванні якісного освітнього середовища в Україні.

Ключові завдання:

  1. Пошук спікерів, коучів та лідерів думок з їх подальшим залученням до подій та програм офісу;
  2. Організація освітніх заходів, координаційних зустрічей та подій у Києві, регіонах та закордоном;
  3. Супровід заходів – допомога в організації маркетингових кампаній, фінансові та адміністративні завдання.

Кількість відвідувачів події від 40 до 120 чоловік (в середньому – 60).

Вимоги до кандидата:

  • Досвід проведення подій, конференцій та панельних дискусій;
  • Досвід пошуку та роботи зі спікерами, лекторами та тренерами;
  • Досвід роботи з цільовою аудиторією (відвідувачами) заходів: комунікація та організаційна підтримка;
  • Досвід планування маркетингових активностей (SMM, контент-план, публічні повідомлення та розповсюдження інформації через визначені канали комунікації) спільно з керівником напрямку комунікацій;
  • Досвід пошуку та роботи з постачальниками послуг (підрядними організаціями);
  • Навички в організації подій повного циклу (від пошук локації, організації харчування та оренди необхідного обладнання до звітування);
  • Вміння швидко перемикатись між різними завданнями у стислий час та правильно розставляти пріоритети;
  • Здатність контролювати робочі процеси під час підготовки та проведення заходу;
  • Системний підхід до процесу, орієнтація на результат та самостійність у прийнятті рішень;
  • Увага до деталей.

Основні вимоги:

  • Вища освіта;
  • Не менше 1 року роботи в сфері організації подій;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Високі комунікаційні навички;
  • Досвід роботи з державним сектором буде перевагою;
  • Готовність до відряджень в регіони України та закордон.

Що пропонуємо:

  • Долучитися до команди ДУ “Офіс з просування експорту” та допомагати українському бізнесу бути успішним на закордонних ринках;
  • Проекти національного та міжнародного рівнів;
  • Системний ріст заробітної плати, що залежить від особистих досягнень та результатів;
  • Офіс в центрі Києва та дружня команда;
  • Можливості навчання в Україні та закордоном.

Якщо вам подобається динамічне середовище, де ви будете отримувати постійний особистісний розвиток та мати можливість відточити свої професійні навички — надсилайте на електронну адресу [email protected] з темою “Менеджер з організації подій” наступну інформацію:

  • резюме українською мовою;
  • стислий супровідний лист або текст у тілі листа з розповіддю про себе;
  • посилання на профіль у мережі Фейсбук;
  • свої побажання стосовно рівня заробітної плати.

Ваше резюме буде розглянуто до 14 квітня 2019 року. Якщо Ваш досвід та кваліфікація відповідають вимогам вакансії, яка Вас зацікавила, представники Офісу зв’яжуться з Вами після 10 квітня 2019 року.

В іншому випадку, ми збережемо Ваше резюме у базі даних і звернемось до Вас при появі вакансії, яка відповідає Вашому досвіду і очікуванням.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка