Річний звіт -2018 р. ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва»
Згідно нещодавно оприлюдненого річного звіту 2018 рік для ФРММ є вдалим. А саме:По-перше, як аналітична і адвокаційна організація – учасник громадського партнерства «Партнерства за прозорі місцеві ...
Додано:
frgn
Згідно нещодавно оприлюдненого річного звіту 2018 рік для ФРММ є вдалим. А саме:
По-перше, як аналітична і адвокаційна організація – учасник громадського партнерства «Партнерства за прозорі місцеві бюджети!» http://probudget.org.ua/about/ – координатор міжрегіонального проекту у 16-ті місцевих громадах (8-ми містах обласного значення та 8-ми-ти об’єднаних територіальних громадах) у 4-х областях України:
Миколаївській, Луганській, Херсонській та Дніпровській областях) добились запровадження принципів підзвітності та прозорості місцевих бюджетів на основі можливостей програмно-цільового методу (ПЦМ) та механізмів демократії участі.
У пілотних громадах проекту виконані вимоги ЗУ «Про доступ публічної інформації», Бюджетного кодексу України та відповідного пакета постанов і наказів КМУ, Міністерства фінансів України та інших щодо впровадження програмно – цільового методу (ПЦМ).
Повний текст громадського аудиту тут
Також за методичною, навчальною, коуч та грантовою підтримкою ФРММ громадянські коаліції здійснюють громадський аудит та просувають відповідні рекомендації з підвищеня ефективності , прозорості та підзвітності місцевих бюджетів у містах Миколаївської ( Миколаїв, Вознесенськ та Баштанської і Доманівської ОТГ), Херсонської (м Херсон, Генічеськ) та Луганської (м Рубіжне, Севрдонецьк) областях.
Мешканці пілотних громад-лідерів проекту отримали:
- Зрозумілість «цін» за одиницю муніципальної управлінської послуги, що міститься у паспортах бюджетних програм, запитах та звітах. Приклади презентацій «цін» на публічних заходах у:
м. Миколаєві. Круглий стіл 14.11.2018р. тут; Громадські слухання 26.01.2019р. тут;
м. Херсоні. Прес-клуб 12.2018 р. тут;
м. Дніпрі. Круглий стіл 05.12.2018 р. тут;
м. Сєверодонецьк. Прес-клуб 11.12.2018 р. тут .
- Мотивацію до користування механізмами демократії участі та сервісами місцевих організацій громадянського суспільства для впливу на пріоритети та ефективність місцевих бюджетів.
Приклади практик громадських слухань, громадських дорадчих органів при органах місцевого самоврядування, робочих груп за результатами громадського аудиту проекту у:
м. Миколаєві: Ініціювання 13-ю організаціями громадянського суспільства громадських слухань. Реліз тут
Проведення громадських слухань 26.01.2019р з питань ефективності бюджетного процесу 2017-2019 р. Реліз тут.
Діяльність Експертно-громадської ради миколаївського міськвиконкому. Засідання 31.01.2019 р. тут;
м. Херсоні: Діяльність громадської ради міськвиконкому. Засідання 29.12.2018. тут;
м. Дніпрі. 19 жовтня відбулись громадські слухання з питанеь проекту бюджету 2019 тут;
м. Сєверодонецьк: Робоча група з 6 НГО готує громадське на 10.04.2019р обговорення звіту про ефективність бюджету м Сєверодонецьк 2018р у сфері освіта. тут.
- Оптимізацію «цін» за одиницю муніципальні управлінської послуги у місцевих громадах трьох областей проекту: зменшення корупційної ренти у ЖКГ; збалансування витрат на галузі публічного управління;збільшення у сфері освіта та охорона здоров’я.
По-друге, як учасник міжрегіональної мережі «Ресурсних центрів із розвитку місцевої демократії» http://samoorg.com.ua/mereja/ дали шанс громадянському суспільству Миколаївщині отримати обласну підтримку реалізації відповідної національно політики та наблизили до гармонійного розвитку та підвищення спроможності 6 ОТГ Миколаївщини. А саме:
- Добились прийняття рішення Миколаївської обласної ради № 34 від 21 грудня 2018 р. «Про затвердження Програми сприяння розвитку громадянського суспільства у Миколаївській області на 2019 – 2020 роки». тут
Це сталось за рекомендаціями дослідження Фонду «Дієва місцева демократія у селах і містах Миколаївщини» тут та ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» тут Наблизили до гармонійного розвитку та підвищення спроможності 6 ОТГ Миколаївщини.
Сервіси отримають Баштанська міська, Березанська і Воскресенскі селищні, Кам’яномостівська, Куцурубська і Коблівська сільські ОТГ за грантовою підтримкою МФ «Відродження» та на виконання Стратегії розвитку Миколаївської області до 2020 року та п 3.2.2.2 плану заходів з його виконання на 2018 роки.
Так вже доведено дієвість механізмів місцевої демократії для захисту прав та інтересів периферійних сіл при формуванні та реалізації стратегічних планів, цільових програм та розподіленні інфраструктурної субвенції 2017- 18р. у:
- Баштанської міської (22 700 мешканців 26 населених пунктів);
- Воскресенської селищної (13 тис мешканців 4 населених пунктів);
- Кам’яномостівської сільської (4384 мешканців 6 населених пунктів);
- Куцурубської сільської (8 890 мешканців 12 населених пунктів).
У згаданих 4-х об’єднаних територіальних громадах (ОТГ) фінансування інфраструктурних проектів периферійних сіл в ОТГ стало пріоритетним!
Особливо радіємо за Куцурубську ОТГ, де еліти периферійних сіла долали ігнорування своїх прав та інтересів!
Реліз тут та Презентація вторинного диагнозтування; Кейс посібник тут. Відео фрагмент виступу директора ФРММ Михайла Золотухіна тут .
З листопада 2018 р/ разом з КУ «Агенція місцевого розвитку Коблівської ОТГ» та ГО «Е. К.О. Березань» допомагаємо Коблівської сільської та Березанської селищної ОТГ знайти власні резерви для спроможності та гармонійності. Проведено громадський аудит цілісності системи управління комунальним майном та розвитком комунальної інфраструктури на предмет дотримання прав та узгодження інтересів периферійних громад https://drive.google.com/file/d/0B1QLLbEn_8WFVmZWc19kWWdWZ1VydHZOSGg0YVdiVEFSY284/view.
Фінансові показники організації (адміністративні та проектні витрати)
ДОХОДИ тис. грн | 2016 р. | 2017 р. | 2018 |
Залишок цільового фінансування на 1 січня звітного року | 394,73 | 742,48 | 936,77 |
Надходження (гранти від міжнародних організацій) | 1130,04 | 1651,52 | 1259,52 |
Пасивні доходи | 81,23 | 87,76 | 73,40 |
Разом (без урахування залишку цільового фінансування на початок року) | 1231,27 | 1739,28 | 1332,92 |
ВИТРАТИ тис. грн | 2016 р. | 2017 р. | 2018 |
Програмні витрати, всього: | 786,49 | 1347,54 | 1503,19 |
Бюджети конкурсів малих грантів | 196,92 | - | 168,00 |
Витрати на реалізацію проектів ФРММ | 593,57 | 1347,64 | 1335,19 |
Адміністративні витрати, всього | 265,49 | 197,35 | 198,41 |
Оплата праці (нарахована) | 193,30 | 158,53 | 145,53 |
Єдиний соціальний внесок | 42,53 | 34,82 | 32,01 |
Інтернет, хостінг | 5,3 | 1,5 | 8,92 |
Знос основних фондів | 4,7 | - | - |
Витрати від курсової різниці | - | - | |
Закупівля обладнання | 16,0 | - | - |
Банківські витрати | 0,96 | 0,7 | 1,1 |
Канцелярські товари для офісу поштові витрати | 2,7 | 2,0 | 10,85 |
Разом | 1051,98 | 1544,99 | 1701,60 |
Баланс ФРММ за 2018 р тут .
Прес-служба ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва»