Стартував курс «Підприємцем бути легко v2.0» для учнів Баранівської ОТГ Житомирської області

Вже вдруге в рамках проекту ЄС «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської ОТГ» Інститут громадянського суспільства допомагає учням 8-11 класів Баранівської ОТГ поринути у світ розвитку та ...

Додано:
powerreform

56232087_2280849501936342_661613327964700672_n
Стартував курс «Підприємцем бути легко v2.0» для учнів Баранівської ОТГ Житомирської області

Вже вдруге в рамках проекту ЄС «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської ОТГ» Інститут громадянського суспільства допомагає учням 8-11 класів Баранівської ОТГ поринути у світ розвитку та креативності, створюючи і втілюючи свої ідеї, вдосконалюючи навички роботи в команді та розкриваючи свій особистий потенціал.

6-7 квітня Іван Савицький, координатор компоненту ІІІ проекту, провів перший з трьох модулів курсу «Підприємцем бути легко v2.0».

«Ми не вчимо тут власників аптек, СТО, магазинів, ми стараємося навчити дітей як бути активними, показуємо можливості, де можна самореалізуватися. Хочемо, щоб діти в майбутньому, ким би не стали, змогли використати з практичною користю все те, що ми їм даємо на курсі. У нас заплановані узагальнюючі теоретичні знання – розбір понять підприємець, бізнесмен, послуга, товар, як заробляти з 14 років, які можуть бути види власних справ і мало-помалу переходимо до розгляду індивідуальних ідей чи планів. І навчаючись, граючись в кінці курсу діти матимуть готові бізнес-плани,  а далі все залежить від них.», – сказав Іван Савицький.

56629295_367736180617957_2650840693966110720_n

Перший дводенний модуль сформований таким чином, щоб кожен з учасників отримав знання та уявлення про те: хто такий підприємець, які можливості є у дітей і підлітків, аби стати підприємцями, що таке «власна справа», як віднайти ідею для свого бізнесу і які кроки необхідно зробити для початку власної справи. Обговорювали питання фінансів, джерела їх отримання, познайомилися з особливостями фінансування з різних джерел.

56811313_1215464111956095_3792115183569076224_n

Чому гра – кращий метод навчання? Це цікаво! В формі гри підлітки навчалися правильно розставляти пріоритети і ставити чіткі цілі, планувати деталі і розбивати задачу на етапи, розподіляти час і обходитися мінімальними ресурсами.

Одна із учасниць курсу Юлія Романська поділилася своїми враженнями: «Мені легко сприймати інформацію в ігровій формі ніж сидіти і слухати тригодинну лекцію про бізнес. З нами спілкуються, залучають до командної роботи. Мені подобається такий формат курсу».

56418253_709285869467951_5266630348808126464_n

Краще теорії тільки практика! Наші учасники, об’єднавшись в команди, вибравши ідею і розподіливши між собою ролі, отримали безцінний досвід: вони створювали бізнес-плани, персонально та колективно презентували свої проекти та критикували чужі, вивчали як проаналізувати  ринки збуту, які підстерігають ризики та інші важливі чинники, які є необхідними для майбутнього ефективного запуску власної справи.

57045377_709278916135313_3140949402206601216_n

В процесі курсу юні підприємці – юнаки та дівчата – будуть також обговорювати з викладачами маркетинг, рекламу,  облік доходів і витрат, найбільш перспективні ідеї і можливості для їх впровадження, порівнюючи українські досягнення з урахуванням світового досвіду. Також під час другого модулю наші учасники дізнаються про те як стати громадським активістом, що таке громадські організації, як мотивувати себе та мотивувати інших до змін, поговорять про те як перейти від ідеї до написання та реалізації проекту.

1

До зустрічі на другому модулі!

Курс проходить в рамках проекту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської ОТГ», який реалізується Баранівською міською радою, Інститутом Громадянського Суспільства та ПП « Галекс- Агро» за фінансової підтримки Європейського Союзу.


Тематика публікації:             

Останні публікації цього розділу:

Дуже просторова добірка вакансій в громадському секторі

Чотири роки партнерства: історія співпраці громадської організації «Нова Дружківка» та Дружківської пожежно-рятувальної частини

39 ветеранів/ок завершили навчання на сертифікатній програмі “Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення"

Громадська участь у місцевій політиці: які зміни до статутів громад мають внести сільські та селищні ради Харківщини

«Ми змогли відірвати дітей від гаджетів». Як у Вишнівській громаді реалізували шкільний бюджет

Як «Попередити корупцію просто» — пояснюємо в експлейнерах на Суспільному