Соціальний працівник

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
tanyaconvictus

скачанные файлы
Соціальний працівник

Всеукраїнська благодійна організація «КОНВІКТУС УКРАЇНА» – організація, що стабільно працює і динамічно розвивається на території України у сфері протидії ВІЛ/СНІДу та реінтеграції в суспільство осіб, які звільняються з місць позбавлення волі, оголошує конкурс на залучення консультанта -

Соціальний працівник  (Київська область).

Вакансія відкрита в рамках проекту «Довіра: забезпечення доступу статевим партнерам споживачів ін’єкційних наркотиків до тестування та лікування ВІЛ-інфекції» за фінансової підтримки  Pact inc.

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • Залучення споживачів ін’єкційних наркотиків (далі СІН), які мають статевих партнерів.
  • Обговорення з СІН, які долучились до проекту та мають статевих партнерів, щодо важливості залучення їх статевого партнера до консультування та тестування на ВІЛ.
  • Проведення мотиваційного консультування статевих партнерів СІН щодо проходження консультування та тестування на ВІЛ, та здійснення супроводу даних осіб для проходження тестування на ВІЛ.
  • Проведення глибинного консультування статевих партнерів СІН щодо освоєння навичок захисту та зниження ризиків інфікування ВІЛ в умовах підвищеного ризику.
  • Забезпечення доступу до постановки на диспансерний нагляд до 100% статевих партнерів СІН, в яких буде виявлено позитивний результат швидкого тесту на ВІЛ.
  • Забезпечення доступу статевих партнерів СІН з позитивними результатом тестування на ВІЛ до проходження обстеження з метою підтвердження діагнозу.
  • Надання послуг супроводу клієнтам проекту з метою постановки на диспансерний нагляд.
  • Забезпечення супроводу та навігації осіб для проходження всіх необхідних обстежень в рамках диспансерного нагляду з метою формування прихильності до активної диспансерізації.
  • Забезпечення доступу статевих партнерів СІН до необхідних соціальних, медичних, психологічних послуг, що надаються ВБО «Конвіктус Україна» та іншими партнерськими організаціями і установами.
  • Участь у супервізіях та робочих зустрічах, які проводитимуться координатором проекту.
  • Ведення звітної документації та вчасне формування.

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • Вища або неповна вища освіта (соціальна робота, психологія, менеджмент).
  • Досвід роботи у громадському секторі.
  • Досвід роботи із залежними від психоактивних речовин.
  • Досвід роботи у сфері охорони здоров’я, менеджменту, соціальної роботи, бажано за напрямком стратегії зменшення шкоди від вживання наркотиків.
  • Досвід консультування представників груп ризику та надання послуг соціального супроводу.
  • Знання у сфері ВІЛ/СНІДу: профілактики, шляхів передачі, лікування, володіють інформацією щодо мережі організацій, які надають послуги у сфері ВІЛ/СНІД.
  • Досвід роботи в мультизадачному режимі.

 ОСОБИСТІ ЯКОСТІ ТА НАВИЧКИ:

  • Наполегливість і організованість у роботі, націленість на отримання результату.
  • Високі комунікаційні навички.
  • Уміння ефективно працювати в умовах часових обмежень і великої кількості пріоритетів і проектів.
  • Вміння швидко знаходити необхідну інформацію.
  • Уміння працювати в команді.
  • Бажання розвиватися і робити внесок у загальну справу.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Роботу в команді професіоналів;
  • Можливість професійного росту;
  • Динамічну роботу;
  • Дружній колектив.

Період проекту: грудень 2015 року- лютий 2017 року.

Оформлення в проекті – як фізична особа-підприємець.

Рівень винагороди визначається в залежності від регіону надання послуг та часу залучення до проекту.

Ваше резюме надсилайте на електронну адресу: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project