У полтавській школі “Паросток” вчать, як діяти

5 червня у полтавській школі "Паросток" відбулася презентація кращих соціальних проектів навчального року "Вчуся, щоб діяти"–  в межах днів відкритих дверей до 25-літнього ювілею закладу.Освіта для ...

Додано:
Elena Kramareva

Презентація проекту "Зелений друг"
У полтавській школі “Паросток” вчать, як діяти

5 червня у полтавській школі “Паросток” відбулася презентація кращих соціальних проектів навчального року “Вчуся, щоб діяти”–  в межах днів відкритих дверей до 25-літнього ювілею закладу.

Освіта для життя – це провідний тренд сучасності і багаторічна реалія школи “Паросток”.  Навчання через проекти – пізнавальні та соціальні, освоєння спецкурсів з лідерства, проектної діяльності та командної взаємодії, участь в житті суспільства, розуміння демократії як можливості запропонувати ідею щодо покращення світу, а патріотизму як праці на спільне благо – частина освітньої стратегії школи.

Попередні презентації в межах днів відкритих дверей “Твоя освіта – цілий світ. Навчання не за партою”, “Поетичний освіторій” та творчий вечір “Душа в мистецтво проростає” відбулися минулого тижня. 

Ця презентація розкрила технологію проектного навчання, яка розвиває організаторські вміння, лідерські якості та почуття відповідальності за створення свого життя.

Представлені проекти мали масштаб від локального – проекту “Шкільний город”, який представляли п’ятикласники – до міжнародних проектів, які відбувалися в інших країнах і який представляли цьогорічні випускники.

– Ми не просто саджаємо рослинки, – говорить шестикласник Андрій Любічев, представляючи проект свого класу “Зелений друг”. – Ми їх любимо, ми турбуємося про життя, ми є творцями життя.

– Чи має вплив наш проект на наших ровесників? Має! Я бачила це в ґхніх очах! – переконана десятикласниця Оксенія Логачова. Вона презентувала проект “В’язні життя” – спілкування у форматі “рівний – рівному” про жахіття Другої світової війни.

– Наша школа вірить в демократичні цінності, – стверджує учень 9 класу Богдан Коваль, один з учасників проекту “Я – Малала“, створеного за книгою Нобелівської лауреатки Малали Юсуфзай. – Можна зростити в собі демократичні цінності. Ми віримо в права, обов’язки та людяність. Ми віримо в кожного на цій Землі.

Тема збереження довкілля протягом року піднімалася у проекті “Обережно, пластик!”, глибинне значенне демократичних цінностей – проектами “І один у полі воїн” та “Люди з вільною свідомістю”, трагічні сторінки Другої світової досліджували учасники проектів “Останній політ Петра Гінца” та “Герої Полтавського меморіального комплексу Солдатської Слави”.

У школі “Паросток” переконані: проектна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу. Вона створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції, які Радою Європи були визначені як основні в XXI столітті: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні.

Самостійне здобуття знань, можливість орієнтуватися в інформаційному та соціальному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проектів і дає прекрасні результати.

 


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я