Мобільні технології для НУО (ч2 – приклади)

Реєстрація на заході з екрану мобільного, тренерам — нові можливості під час тренінгів, викладачам та студентам вишів — інтерактив для більш якісної освіти, і навіть проведення більш цікавих ігор! І ...

Додаток Civil Society app
Мобільні технології для НУО (ч2 – приклади)

Реєстрація на заході з екрану мобільного, тренерам — нові можливості під час тренінгів, викладачам та студентам вишів — інтерактив для більш якісної освіти, і навіть проведення більш цікавих ігор! І все для того, щоб в решті решт з’ясувати що йдеться саме про Вас і вашу діяльність. Докладніше.

Далі буду посилатися на цю відео-інструкцію, хто ще не переглянув, будь ласка https://youtu.be/O4n5i_PCQGI

Перший приклад реєстрація на заході з екрану мобільного — це варіант кроку 3 з відео. Тобто організатори заздалегідь створили групу заходу, а учасники надіслали запит до вступу. Таким чином на реєстрації учаснику достатньо відкрити на мобільному свій профіль користувача Civil Society app та продемонструвати його на екрані.

профиль

Секретар заходу на початку реєстрації тисне на кнопку “керування списком учасників” групи цього заходу (див. інструкцію з 1:04 на відео). Коли підходить учасник на реєстрацію, секретар вносить його ID в поле пошуку, і акцептує учасника на заході. Жодних паперців з пошуком необхідної ПІБ, а потім заповненням купи персональних даних та підпису чи ще якихось даних не потрібно — необхідна інформація міститься в профілі користувача. Вся операція потребує секунд 5. Навіть якщо ніхто заздалегідь нічого не робив, всі кроки займуть значно менше часу, ніж метушня з паперцями. До речі, який у вас відсоток електроних адрес, що були внесені учасниками при реєстрації від руки, потім не можливо використати за призначенням (невірні)? В даному випадку — 0% (без підтвердження імейлу користувач не зміг би ввійти в додаток).

А можна і зовсім обійтися без “кнопкодавства руками” під час реєстрації. Уявіть собі, на мобільному телефоні учасника генерується штрих-код і секретар зчитує його зі свого мобільного. Якщо бажаєте підтримати створення такої інновації — будь ласка приєднуйтесь до цієї програми за посиланням https://gurtom.mobi/#program-page?program=22, справа біля неї є відеоінструкція як само можна приєднатись. А якщо маєте компетенції як створити таке чи краще рішення як інструмент Civil Society app, додавайте власну проектну пропозицію до цієї програми. Це – додаток Громадянського Суспільства, шановні, тобто будь що вібувається саме завдяки нам, та нашої участі.

Наступна ілюстрація для одного з найбільш поширених заходів соціального підприємництва (НУО, чи бізнес-структура) — проведення тренінгів. Тренер може додати креативу, застосовуючи голосування учасниками з мобільних для інтерактиву. Для деяких завдань буде корисним використати опцію анонімності при голосуванні. Три можливі варіанти відповіді (так, ні, утримався) надають значно більше можливостей для тренера побудувати цікавий процес, ніж один варіант (лайк), чи два. А право ініціативи самих учасників може допомогти сформувати нові цікаві формати зворотнього зв’язку в реальному часі.

Наступна ілюстрація продовжує цей підхід як використання інтерактиву в освіті, наприклад, під час лекції в університеті. По-перше, технологія “староста + журнал відвідувань” за бажанням легко перетворюється на “реестрацію з мобільного”, що я згадував вище, і надає нові можливості. Наприклад, у наразі коли студент/слухач під час лекції щось не зрозумів, і не мав можливостіґчасу поставити запитання, він має право ініціативи в групі. Тобто створює запитання під час чи після лекції. Можливо інші слухачи також не зрозуміли те саме питання і підтримають запит своїми голосами (за потреби – анонімно). Отже викладач отримає зворотній зв’язок, і може надати необхідні пояснення чи посилання, використавши кнопку “обговорення” конкретного голосування. А у наразі ігнорування викладачем питань слухачів, це відкриває зрозуміле поле діяльності для студентського самоврядування та адміністрації. Можна навести також інші можливі приклади для освіти, в т.ч. інтегрованість з майндмепінгом під час навчального чи переговорного процесу, але поки що обмежусь висновком – технологія може сприяти більш якісній освіті.

Остання на сьогодні ілюстрація — використання технології для ігор. Наприклад, під час дебатного турніру, після виступу команд, організатори можуть долучати до голосування всіх учасників, чи глядачів для оцінки переможців двобою в реальному часі. Одній команді присвоюється зелений колір (зелена кнопка “так” додатку), другій — червоний (червона кнопка “ні”), кнопка “утримався” залишається за призначенням. Всі учасники турніру в звомзі долучитись до оцінки з власного мобільного, чи поширити коло на глядачів за бажанням організаторів. Для більшого видовища, результати можна виводити на великий екран.

Зараз час нагадати важливу для всіх нас річ: з кожним кліком “так” чи “ні”, учасники вашого об’єдання будуть поступово розвивати власні навички свідомої участі. Навіть не переймайтеся, що то ігра, чи звичайний тренінг і т.і., отримання нових знань та цих навичок поступово перетворює будь-який “електорат” на свідомих носіїв влади.

Гаразд, зараз годі прикладів, далі давайте спробуємо разом. Наведіть,будь ласка, власні приклади, де голосування з мобільних було б корисним для вашої діяльності. Навіть якщо Ви невпевнені, або треба якось спеціально для вас доробити існуючи інструменти, чи розробити нові. Спробуйте визначити декілька ситуацій з власної діяльності — тут в коментарях, чи особисто мені на ФБ. Відразу домовимось: безглуздих питань не буває, пробуйте, запитуйте, обов’язково відреагую та буду намагатись допомогти розібратись.


Останні публікації цього розділу:

Громадська участь: купа цегли чи затишний дім?

Як готувати молодіжні інклюзивні проєкти: чекліст

Як залучати молодь до своїх проєктів та активностей

Проблема 21 травня. Легітимний президент чи стан interregnum*?

Напрями безбар’єрності в молодіжній роботі

Що не є форум-театром або культура поваги до авторських методик