Інформаційна гігієна виборця
21 червня Активна Громада Львова провела тренінг: Інформаційна гігієна виборця. Дана тема вкрай актуальна у час передвиборчої кампанії. Учасниками заходу були молоді люди, котрі виявили ...
Додано:
Nadia Bayor
21 червня Активна Громада Львова провела тренінг: Інформаційна гігієна виборця. Дана тема вкрай актуальна у час передвиборчої кампанії. Учасниками заходу були молоді люди, котрі виявили зацікавленість та небайдужість щодо свого вибору, вміння визначати фейкову інформацію та пропаганду. Також обговорювали джерела надходження новин та вміння перевіряти свого кандидата в депутати чи партію.
Тож, будьмо проактивним електоратом, адже лише озброївшись знаннями та інструментами, робити вибір, а головне – правильний, стає набагато простіше.
Що ж таке фейк?
Фейки — це фальшива, часто сенсаційна інформація, розповсюджена під виглядом новин».
Фейк працює як вірусний контент. Головна умова вірусності – викликати емоцію: гнів, сльози, страх, сміх, заздрість, почуття “вау”.
Створювати фейки їхні автори можуть з різними цілями: від бажання заробити на вірусному контенті (Google, Youtube та деякі соцмережі платять певну суму за кліки на популярний матеріал) до пропаганди, спрямованої на підрив держбезпеки іншої країни.
Ознаки фейкових новин:
• Хибна аргументація
• Маніпулятивний заголовок
• Емоційно упереджена новина
• Політичні змови
• Повністю вигадана новина або абсолютний фейк
• Конспірологія/ псевдонаука