Digital Youth – підлітки, що не байдужі до проблем своїх громад
З 24 по 26 червня 2019 року у місті Буча Київської області зібрались на перші три модулі інтерактивного навчання 20 учасників та учасниць проекту Digital Youth: цифрові технології як інструмент ...
Додано:
Благодійний фонд ICEPP
З 24 по 26 червня 2019 року у місті Буча Київської області зібрались на перші три модулі інтерактивного навчання 20 учасників та учасниць проекту Digital Youth: цифрові технології як інструмент залучення молоді до розвитку громад, що реалізується Благодійним фондом ICEPP за підтримки Програми для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою», у партнерстві з Міністерством молоді та спорту України.
Головна мета проекту: розвинути у молоді шкільного віку з ОТГ Київської області навички ефективного використання сучасних цифрових технологій, що можуть бути використані в контексті активного громадянства. Це, у свою чергу, підвищить рівень залученості молоді у процес прийняття рішень на місцях та посилить співпрацю органів місцевої влади та громади.
Реформа децентралізації лише набирає обертів, і Київська область займає одне з найнижчих місць по рівню об’єднань у територіальні громади. Напрацювання та вирішення місцевих проблем підштовхне міста, села та селища, що не об’єдналися, приєднуватися та групуватися в ОТГ. Проект покликаний не лише навчити підлітків ефективної комунікації та створенню якісного цифрового контенту, а й стимулюватиме їх до висвітлення та вирішення реальних проблем у своїх громадах. І успішні інформаційні кампанії, що будуть розроблені та реалізовані в рамках проекту, стануть іще одним каталізатором успіху об’єднаних ОТГ.
Відібраними учасниками проекту стали активні та ініціативні школярі-старшокласники 14-16 років з восьми ОТГ Київської області: Бородянської, Ржищівської, Ковалівської, Пісківської, Дівичківської, Макарівської, Березанської і Тетіївської.
На першому етапі програми неформального навчання учасники/ці взяли участь у командному турнірі інтерактивної гри “Світ Громад” та вчились будувати свої власні спроможні громади. “Світ громад” – це симуляційна гра, що повністю відображає реальні процеси всередині громади. Кожен учасник/ця могли приміряти на себе роль мера міста, спробували розбудовувати муніціпильні об’єкти, вести бізнес тощо. Найбільш важливим і повчальним був процес обов’язкового сплачення податків з кожного ходу гри. У другій частині гри було проведено командний батл між чотирма командами. Була визначена команда-переможниця, що отримала призи від тренерок гри “Світ громад” та Благодійного Фонду ICEPP.
Під час другого модуля, на наступний день, школярі ознайомлювались з інноваційними інструментами дизайн-мислення, вчились їх використовувати для виявлення соціальних челленджів всередині своїх громад та пропонували нестандартні способи їх подолання. З допомоги блискучого тренера Ярослава Белінського наша двадцятка не лише дізналася усе про дизайн-мислення, а й розроблила шляхи вирішення реальних проблем у громадах: відсутності дозвілля у молоді, проблему дискримінації, екологічні загрози, байдужість молоді до проблем у громадах.
І, нарешті, занурились у світ комунікації та колаборації за використанням сучасних ІКТ. Тренерка Ірина Титаренко поділилася усіма секретами ефективної комунікації у соціальних мережах, навчила наших учасників використовувати дієві кейси: як залучати аудиторію, що варто і не варто робити на своїх сторінках у соціальних мережах, як захистити власні дані, і переконались на потужних прикладах у тому, що цифрові кампанії – дійсно дієвий спосіб привернути увагу громадськості до надважливих питань. Наші учасники навіть створили челленджі, що пов’язані з просуванням та вирішення проблем у громадах.
На наступних етапах проекту учасники та учасниці будуть працювати у командах над створенням якісного цифрового контенту. Вони пройдуть практичний тренінг із ефективної самопрезентації, що дуже важливо для завершального етапу проекту Digital Youth. На фінальній презентації школярі представлятимуть свої інформаційні кампанії. А одна з команд ОТГ, що розробить найвпливовішу кампанію, отримає можливість пройти безкоштовне навчання цифровим технологіям у комп’ютерній школі.
#digitalyouth #icepp #digital #youth