Міністерство фінансів України шукає комунікаційників (посади державної служби)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Minfin.gov.ua_logo.svg
Міністерство фінансів України шукає комунікаційників (посади державної служби)

Міністерство фінансів України набирає в команду комунікаційників.

Якщо ви добре орієнтуєтесь в медійному просторі країни, вмієте писати цікаві тексти на фінансово-економічну тематику, можете лаконічно представити в зображенні те, що в текстовому еквіваленті займе не один абзац – тоді вам до нас.

Це вакансія державної служби з назвою посади – головний спеціаліст відділу зв’язків зі ЗМІ – Прес-служба. 

Основні вимоги та умови проведення конкурсу – тут: https://mof.gov.ua/uk/vacancies

Якщо коротко:

Посадові обов’язки

– збір, аналіз, підготовка та оперативне розміщення на офіційному веб-сайті Міністерства та поширення у засобах масової інформації (далі – ЗМІ) інформаційно-аналітичних матеріалів про діяльність Міністра та Міністерства (статті, коментарі, інтерв’ю, колонки, анонси, роз’яснення, прес-релізи тощо);

– взаємодія з представниками ЗМІ, збір матеріалів та підготовка відповідей на інформаційні запити від ЗМІ;

– моніторинг публікацій у ЗМІ з питань фінансової, бюджетної, податкової та митної політики держави та діяльності Міністра і Міністерства; підготовка, випуск та поширення «Медіа-моніторингу»;

– участь в організації та проведенні публічних заходів (прес-конференції, брифінги, круглі столи тощо), спрямованих на формування та підтримання іміджу Міністерства;

– висвітлення у ЗМІ публічних заходів за участю керівних працівників Міністерства, проведення фотозйомки заходів та ведення фото- і відео-архіву публічних заходів за участю Міністра та фахівців Міністерства;

– інформаційне наповнення рубрик офіційного веб-сайту Мінфіну та сторінки Мінфіну у соціальних мережах;

– оперативне реагування на критичні матеріали ЗМІ про роботу Мінфіну та спростування розповсюдженої у ЗМІ недостовірної, неточної та упередженої інформації про діяльність Мінфіну; 

– підготовка візуальних матеріалів (презентацій, діаграм, інфографік, анімацій, банерів тощо), створення інформаційних фото- і відеоматеріалів.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

 

Документи подаються до 18 год. 00 хв. 10 вересня 2019 року (кім. 362).

Конкурсна комісія знаходиться за адресою: 04071, м. Київ, вул. Межигірська, 11

Місце, час та дата початку проведення тестування

16.09.2019 о 10:00 за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 11, к. 573

(вступний інструктаж о 09:45  в атріумі)

Вимоги

вища освіта, вільне володіння державною мовою та анлійською мовою, досвід роботи у сфері комунікацій / PR / журналістики, вміння працювати у графічних редакторах, знання законодавства, знання PR-технологій та основ написання інформаційно-аналітичних матеріалів тощо.

 

Кінцевий термін прийняття документів – до 10 вересня 2019 року

Надсилайте резюме на адресу [email protected] та готуйте пакет документів для участі в конкурсі.


Останні публікації цього розділу:

Продуктовий/ва тренер/ка

Cуbеrsecurity Project Manager

Infоrmаtion Technology (IT) Project Manager

Busіnеss Analyst

Проєктний/на менеджер/ка

Комунікаційний експерт/ка