Єдині вимоги (Стандарт) якості обслуговування відвідувачів ЦНАП

Основною метою розробки Стандарту є суттєве підвищення рівня культури обслуговування та ефективності роботи ЦНАП, що дозволить забезпечити задоволеність їх відвідувачів.Основні завдання запровадження ...

0001-212x300

Громадський Простір

Основною метою розробки Стандарту є суттєве підвищення рівня культури обслуговування та ефективності роботи ЦНАП, що дозволить забезпечити задоволеність їх відвідувачів.

Основні завдання запровадження стандарту якості обслуговування відвідувачів:

  • реалізація клієнтоорієнтованого підходу при обслуговуванні відвідувачів;
  • підвищення якості обслуговування відвідувачів і якості послуг, що надаються;
  • створення системи контролю строків і якості надання послуг відвідувачам;
  • організація регулярного «зворотного зв’язку» з відвідувачами.

Дотримання адміністраторами Стандарту гарантуватиме відвідувачу, що незалежно від того, з ким саме із адміністраторів ЦНАП він спілкується, він отримає обслуговування найвищої якості.

Переглянути Стандарт

Переглянути Стандарт англійською мовою (by English)

Переглянути презентацію Стандарту

 

Джерело: cnap.in.ua.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Курс обміну валют за грантами від Європейської Комісії: як звітувати донору?

Що робить місцеву демократію необхідною для країни у воєнний час?

Всесвітній день пам’яті жертв ДТП: як Україна може знизити смертність на дорогах?

Говоримо про ВІЛ / СНІД з дітьми: як, коли та що врахувати

Захист вебресурсів для громадських організацій: чому це важливо сьогодні?

Структура ОМС: порядок внесення змін (відеоурок)