«Створюй із Суспільним» — відбір 50 нових програм для регіональних телеканалів
ЗАВЕРШЕНО
Прийом заявок триває до 20 вересня.
«Ми шукаємо 50 проєктів, що якнайкраще розкриватимуть потенціал кожного регіону країни. Наша мета — якісний пізнавальний телеконтент в ефірі усіх філій UA: Суспільне мовлення. Особливим викликом цього відбору є регіональна складова: адже треба зосередитися на області, в якій мовить конкретна філія, і водночас програми мають бути зрозумілі та цікаві й сусідам, усій країні, оскільки ми хочемо запровадити постійний обмін такими програмами між регіонами», — розповіла генеральна продюсерка регіонального мовлення UA: Суспільне мовлення Марія Фрей.
Замовлення UA: Суспільне мовлення для творчого відбору містить телевізійні програми 4-х напрямів:
- для дитячої аудиторії віком 2-4 роки;
- для дитячої аудиторії віком 5-7 років;
- про локальний туризм, привабливість регіону;
- про культурно-освітнє життя регіону.
Програма «Створюй із Суспільним» розрахована на проєкти загальною вартістю реалізації від 50 000 до 750 000 гривень. Суспільний мовник залишає за собою право реалізувати вибрані проєкти у співпраці з донорськими організаціями. Бюджет проєкту не підтримує закупівлю обладнання.
Відбір здійснюватиметься у три етапи:
- 2–20 вересня — Збір заявок (на рівні регіонального офісу).
- 23–30 вересня — Пітчинг ідей (на рівні регіонального офісу).
- 1–18 жовтня — Захист проєкту (на рівні центрального офісу).
Для участі в конкурсі потрібно:
- заповнити картку проєкту (ПРОЄКТ_Картка конкурсного проєкту (якщо проєкт охоплює весь цикл робіт), або ІДЕЯ_Картка конкурсного проєкту (якщо ви пропонуєте на розгляд ідею проєкту)),
- підготувати бюджет проєкту (Рекомендації),
- підготувати презентацію проєкту (документ PowerPoint),
- надіслати їх електронною поштою на адресу відповідного регіонального мовника протягом 2–20 вересня 2019 року.
З усіма умовами конкурсу і критеріями відбору можна ознайомитися у Замовленні.
Хто може брати участь у конкурсі?
До конкурсу запрошуються творчі команди будь-яких форм власності та організаційно-правових форм, а також фізичні особи-підприємці, що мають:
- досвід роботи у сфері створення відеоконтенту (з можливістю підтвердження);
- налагоджені контакти з інституціями обраної конкурсної теми в регіоні;
- досвід реалізації проєктів і звітування про їх реалізацію (зокрема й фінансового).
Також до конкурсу допускаються учасники, які не мають команди фахівців для реалізації, але мають цікаву ідею, що відповідає завданням конкурсу. Такі пропозиції подаються у спеціальній формі «Ідея_Картка конкурсного проєкту» і будуть розглядатися індивідуально за сукупністю всіх наданих документів.
Конкурсні проєкти мають поділяти місію Суспільного, чітко відповідати завданням конкурсу та бути розрахованими на реалізацію протягом трьох місяців у 2020 році.
Нагадаємо, цієї осені в ефірі регіональних філій UA: Суспільне мовлення вийде 11 нових проєктів, які були відібрані на внутрішньому конкурсі (серед співробітників Суспільного) та пройшли підготовку з командою продюсерів.
Джерело: UA: Суспільне мовлення.