Соціальний бізнес, як у Європі: бренд-стратегії для фандрейзингу

Початок: 22.09.2019 о 10:00
Закінчення: 23.09.2019 о 18:00
Адреса: вул. Мечникова 2, БЦ Парус (18 поверх), Київ,
Місце: простір 1991 Civic Tech Center

Завершено

22-23
Соціальний бізнес, як у Європі: бренд-стратегії для фандрейзингу

Тільки два дні разом з віденською освітньою організацією Global School for Social Leaders розберемо як працює соціальний бізнес та створимо бренд-стратегію для фандрейзингу коштів на соціальні проекти/соціальні підприємства/civic tech.

Що буде:

1. Дослідимо соціальний бізнес: як працює і що для цього потрібно.
2. Розглянемо найбільш поширені проблеми всередині організації та шляхи їх вирішення.
3. Використаємо Social Innovation Tool-Box (https://sinnhub.org/en/socialbox/), як засіб управління соціальними інноваціями.
4. Будемо створювати стратегію просування власного проекту.
5. Розберемо інструменти пошуку й підтримки проектів faith-based та неприбуткових організацій.
6. Дізнаємося, де шукати партнерів та соціальних інвесторів у Європі.
7. Включимо у свій арсенал практичні методи управління проектами, business intelligence, інноваціями з кращого досвіду закордонних соціальних новаторів.

Спікер:
Roberto A. Arrucha (Австрія) — імпакт-інвестор, що підтримав понад 10 соціальних стартапів у 6 країнах світу; фаундер та директор в The Social Innovation Hub, директор освітньої організації Global School for Social Leaders; ментор та консультант у роботі з соціальними підприємцями, некомерційними організаціями й громадами.

Модераторка:
Alina Bocharnikova (Україна) — координаторка з розвитку соціального підприємництва у Future Development Agency, тренерка та консультантка з соціального підприємництва.

У результаті воркшопу учасники отримають:

  • Фандрейзингову стратегію, яка допоможе залучити фінансування для свого проекту у Європі.
  • Нетворк соціальних інноваторів та підприємців.
  • Сертифікат про проходження воркшопу.
  • Матеріали тренінгу з Social Innovation Tool-Box.

Буде цікаво: стартаперам, інноваторам, соціальним підприємцям, імпакт-мейкерам, проектним менеджерам та фандрайзерам некомерційних організацій.

Мова заходу: англійська

Коли: 22-23 вересня, 10:00-19:00
Де: 1991 Civic Tech Center, вул. Мечникова 2, БЦ Парус (18 поверх)

Квитки:
850 UAH — за попереднім замовленням
1000 UAH — у день івенту

Є лише 20 місць, тому не баріться: http://bit.ly/brandstrategyforfund
Ми у Фейсбуці https://www.facebook.com/events/378168186213586/