28 листопада фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival спільно із простором Urban Space 500 проведуть безкоштовну лекцію про Facebook-просування.
Ця соцмережа розділила людей на два табори: тих, хто просуває контент натисканням кнопки під публікацією, та тих, кого доля занесла у розділ Facebook for business.
У тему реклами можна закопатися надовго, але буде лише година, щоб розібратися:
- чому вам потрібний рекламний кабінет
- яка реклама ефективна
- на просування якого контенту не варто витрачати кошти
- чому дивні люди пишуть образливі коментарі, щойно ви запускаєте рекламу
- як розпізнати хорошого таргетолога
Про спікерку:
Олександра Статкевич (Oleksandra Statkevych) – аккаунт-менеджерка агенції PlusOne, до цього – аккаунт-менеджерка у Sasquatch Digital. Як менеджерка разом із командами працювала над різноманітними проектами та бюджетами. Знає, як зробити так, щоб лід по 24 став лідом по 8.
Серед клієнтів: Libresse, Libero, DIM Group, Jägermeister та інші.
Коли: 28.11
О котрій: 18:30
Де: Urban Space 500
Вхід вільний, за попередньою реєстрацією.
—
Перед цією лекцією, о 17:00, ще буде розмова про комунікацію зі ЗМІ із Дар’єю Марусик, головою департаменту комунікацій Ukranian Fashion Week.