Радник/ця з питань зрошення

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


job offer
Радник/ця з питань зрошення

Метою Проекту є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприятиме розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруватимуться в конкурентні українські та міжнародні ринки.

Програма АГРО також застосовуватиме системний ринковий підхід до вирішення проблем та зняття обмежень в основних допоміжних функціях ринкових систем. Одним з таких напрямів буде діяльність в сфері зрошення з метою покращення доступу до ефективної та доступної іригації.

Іригація є ключовою опорною та міжринковою функцією, що перетворює сільське господарство на рушійну силу економічного зростання. Необхідність реалізації іригаційної реформи обумовлена потенціалом України у підвищенні продуктивності виробництва, можливостей для збільшення експорту, необхідності адаптації до приватних фермерських господарств та вільних ринків, призупинення спаду виробництва через заохочення інвестицій, відновлення і підвищення ефективності.

У серпні 2019 року Кабінет Міністрів схвалив Стратегію зрошення та  дренажу в Україні до 2030 року, що спрямована на визначення стратегічних напрямів державної політики щодо зрошення та дренажу, забезпечення сталого екозбалансованого розвитку землеробства в Україні. Програма АГРО застосовуватиме системний ринковий підхід та його здатність до мобілізації ресурсів для визначення проблем та можливостей систем меліорації у галузі, у ланцюгу доданої вартості та у ланцюгах постачання.

Мета роботи

Метою роботи Радника з питань зрошення (надалі – «Радник з питань зрошення») є організація заходів для покращення доступу до ефективної та доступної іригації. 

Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):

· Організація роботи з підтримки реалізації Стратегії зрошення та дренажу в Україні на період до 2030 року;

· Аналіз державної політики, розробка законодавчих актів та підтримка реалізації реформи в сфері зрошення та дренажу;

· Підтримка процесу реформування функцій центральних та місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в управлінні системою меліорації;

· Організація заходів, спрямованих на досягнення консенсусу між стейкхолдерами, кампанії з підвищення обізнаності громадськості в сфері іригації;

· Допомога в розробці процесів та підтримка реформування підприємств і установ у сфері іригації;

· Участь в Робочих групах та координація діяльності із зацікавленими сторонами у сфері розвитку меліорації;

· Проведення пілотних проектів у сфері меліорації;

· Підготовка планів, звітних документів та участь у проведенні публічних заходів, що стосується діяльності;

· Співробітництво із міжнародними, фінансовими, урядовими і громадськими організаціями та місцевим самоврядуванням в частині, що стосується меліорації.

Умови і терміни роботи та підпорядкування:

Для залучення на цю посаду передбачається укладення річного трудового договору з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження Проекту (14 листопада 2024 р.) – в залежності від завдань, що включатимуться до наступних Річних планів робіт Проекту.

Радник з питань зрошення працюватиме під безпосереднім керівництвом та підпорядковуватиметься заступнику Директора Програми та Керівнику компоненту.

Місце роботи – Київський офіс Проекту.

Необхідні навички та професійна кваліфікація

Досвід роботи: 

- Не менше ніж 5 років досвіду роботи в сфері аграрної політики та бізнесу, в тому числі участь в реалізації проектів сільськогосподарського напряму за підтримки міжнародних фінансових організацій;

- Досвід в досягненні конкретних результатів в сфері розробки нормативно-правових актів, стратегій, планів дій національного та/або регіонального рівня або наданні експертно-консультативної допомоги органам влади центрального та регіонального рівня.

Вимоги щодо освіти:   

- Економічна, фінансова або споріднена до питань меліорації вища освіта.

Знання мов: вільна українська, робочий рівень англійської.       

Можливість подорожувати.

Навички та вміння:      

- Знання кон’юнктури світового ринку іригаційних систем;

- Комп’ютерні навички на рівні досвідченого користувача: спроможність використовувати в роботі такі програмні продукти як MS Project та програми Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint та інші);

- Продемонстрована здатність дотримуватися стандартних практик та процедур, отримувати загальні інструкції та здійснювати нагляд за ходом роботи та робити значний внесок для досягнення результатів.

Принципи ділової етики

Кандидат повинен дотримуватись принципів ділової етики «Кімонікс Інтернешнл». Успішний кандидат погоджується виконувати свої обов’язки сумлінно, в повному обсязі та відповідно до своїх здібностей, дотримуватись місцевого законодавства та звичаїв, діяти у відповідності до принципів ділової етики «Кімонікс Інтернешнл» та прийнятих в Україні стандартів. З принципами ділової етики «Кімонікс Інтернешнл» можна ознайомитись у місцевому офісі Компанії. Якщо кандидат зіткнеться із питаннями чи проблемами етичного характеру такими, як конфлікт інтересів, хабарництво або відкати, подарунки, плагіат і т.д., він може проконсультуватися зі своїм керівником або Командою Управління Проектом за електронною адресою [email protected].

Порядок подання резюме

Просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] до 13 січня 2020 р. з поміткою «Радник з питань зрошення» та Вашим прізвищем у темі листа. Будь ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.

Компанія «Кімонікс» – роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: GIS Expert, STTA

Вакансія: Local Borrowing and Local Guarantee Expert, STTA

Закупівля послуг з проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті” модуля “Домедична підготовка”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"