Тернопіль перетворюється на освітній центр для об’єднаних громад України

У Тернополі стартувала третя сесія освітнього проекту “Школа локальної демократії 2.0.”, яка зібрала 30 учасників з 10-ти об’єднаних громад заходу України.Завдяки проекту громади запровадять у себе ...

85032775_2222318208073963_2703603576923488256_n
Тернопіль перетворюється на освітній центр для об’єднаних громад України

У Тернополі стартувала третя сесія освітнього проекту “Школа локальної демократії 2.0.”, яка зібрала 30 учасників з 10-ти об’єднаних громад заходу України.

Завдяки проекту громади запровадять у себе нові інструменти громадської участі, а учасники дізнаються про брендинг території, ефективну комунікацію громади і влади, стратегічне планування та інші актуальні теми, які допомагають громадам ефективно розвиватись.

Між сесіями, під керівництвом експертів, учасники виконують практичні завдання у своїх громадах. Кращі Команди змін візьмуть участь у навчальній поїздці у Польщу, де ознайомляться з роботою органів місцевого самоврядування, управлінням громадою, діяльністю громадських та донорських організацій. Фінальним завершенням Школи буде Форум локальної демократії, на якому учасники презентуватимуть свої досягнення.”- зазначає Ірина Масло, менеджер проектів ГО “Освітньо-аналітичний центр розвитку громад”.84492230_227595774936887_5089752312679759872_n

Загалом громадська організація “Освітньо-аналітичний центр розвитку громад” проводить чимало освітніх заходів для об’єднаних громад зі всієї України. За словами керівника організації Максима Черкашина у 2019-му році, в рамках різних проектів, вдалось навчити 439 учасників з 123-х об’єднаних громад України.

Ми постійно комунікуємо з громадами, тому добре орієнтуємось в їхніх освітніх потребах. Виходячи саме з потреб наших учасників ми пропонуємо проекти, які стосуються місцевої демократії, креативних індустрій, стратегічного планування, роботи з молоддю. Таким чином перетворюємо Тернопіль на своєрідний освітній центр для ОТГ” – коментує Максим Черкашин.

Окрім того “Освітньо-аналітичному центру розвитку громад” вдається створювати мережі активістів за різними напрямками – працівників творчих індустрій, по роботі з молоддю, прихильників активної участі громадськості у розвитку території.

Проект «Школа локальної демократії 2.0» реалізовують громадська організація «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» спільно з Тернопільським регіональним відділенням “Асоціації міст України” за підтримки фонду NED.

Громади – учасники проекту:

Нетішинська міська об’єднана територіальна громада, Хмельницька область;

Усть-Путильська сільська об’єднана територіальна громада, Чернівецька область;

Коршівська сільська об’єднана територіальна громада, Івано-Франківська область;

Копичинецька міська об’єднана територіальна громада, Тернопільська область;

Красилівська міська об’єднана територіальна громада, Хмельницька область;

Антонінська селищна об’єднана територіальна громада, Хмельницька область;

Шацька селищна об’єднана територіальна громада, Волинська область;

Городоцька міська об’єднана територіальна громада, Хмельницька область;

Тернопільська міська об’єднана територіальна громада, Тернопільська область;

Купчинецька сільська територіальна громада, Тернопільська область.


Тематика публікації:                  

Останні публікації цього розділу:

На Чернігівщині запрацювали «Зелені кімнати» для дітей у двох територіальних підрозділах поліції

Закарпаття активно підвищує енергетичну стійкість

«Огляд у гінеколога\-ині»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

“Перевідкрити Закарпаття — перевідкрити Україну”: стартував 5-й форум Re:Open Zakarpattia

Де переселенці можуть отримати безоплатну юридичну допомогу? Добірка актуальних ініціатив

Як інноваційні рішення змінюють життя в Підгородненській, Перещепинській, Новоодеській та Казанківській громадах