Концепція про єдність в айдентиці проєкту PLUS 1

Для команди креативної агенції Vandog цей проєкт особливий. Дуже відповідальний, дуже близький і дуже глибокий. Він про героїв війни на сході, яких вже немає з нами, але які досі живуть у пам’яті ...

Додано:
Dolhonovska

2
Концепція про єдність в айдентиці проєкту PLUS 1

Для команди креативної агенції Vandog цей проєкт особливий. Дуже відповідальний, дуже близький і дуже глибокий. Він про героїв війни на сході, яких вже немає з нами, але які досі живуть у пам’яті рідних.

Розповісти їх історії автор проєкту Мар’ян Присяжнюк вирішив за допомогою серії фото, знятих відомим фрацузьким фотографом українського походження Юрієм Білаком. На світлинах рідні зображені з речами, що нагадують їм про своїх найдорожчих. Мати з мечем сина, який займався історичною реконструкцією, дружина з обручкою чоловіка, батько з підручником японської 18-річного хлопця – ці світлини передають біль від незворотності кожної втрати. Без пафосу і надмірного трагізму вони нагадують нам про ціну миру й перемоги.

Коли Мар’ян разом з менеджеркою проєкту Мариною Лук’яновою звернулися до нас з проханням розробити неймнінг, айдентику, презентацію для цього проєкту, ми ні миті не вагалися.

Наша команда сфокусувала увагу на людині – маленькій крупинці, невід’ємній одиниці модулю в цілісному організмі. Плюс один українець. Плюс один боєць. Плюс одна донька. Плюс одна сестра. Плюс одна відповідь російській пропаганді. Плюс одна демократична країна.

PLUS 1 – це концепція про єдність. Про один організм, про те, що н ас усіх об’єднує прямування до розбудови сильної, демократичної, єдиної та повноцінної держави. Про те, що кожна втрата для нас є відчутною. Про емпатію.

1

Яскравий жовтий, сучасні шрифти, промовистий логотип роблять проєкт динамічним, «живим», зрозумілим не тільки всередині країни, а й західній аудиторії. Так глибокий зміст розкривається через модерну привабливу форму.

4

«Сподіваюся, що цей проєкт приверне увагу не тільки до долей тих, хто втратив своїх дітей та батьків на сході, а й до якості комунікації цих тем», – поділилася висновками креативна директорка Vandog Agency Ірина Метньова.


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я