Провідний фахівець відділу управління персоналом
ЗАВЕРШЕНО
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного фахівця відділу управління персоналом.
Основні обов’язки кандидата:
- Ведення обліку особового складу організації, її підрозділів та встановленої документації щодо кадрів.
- Оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів керівника організації, у тому числі в програмному комплексі «1С Підприємство».
- Подання інформації про працевлаштованих до відповідних державних органів.
- Внесення інформації про персональні дані працівників/їх зміну до програмного комплексу «1С Підприємство».
- Формування та ведення особових справ працівників, внесення у них змін, пов’язаних із трудовою діяльністю.
- Заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок згідно інструкції про ведення трудових книжок.
- Підготовка проектів наказів про застосування заходів заохочення і дисциплінарного впливу.
- Підготовка проектів наказів з основної діяльності організації (реорганізації, перейменування, зміни виду діяльності, внесення змін до внутрішніх нормативно-правових документів, проведення певних заходів щодо роботи з персоналом і т.ін.).
- Оформлення довідок про дійсну та минулу трудову діяльність працівників, оформлення інших довідок за вимогою.
- Оформлення та ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків відпусток, в тому числі в програмному комплексі «1С Підприємство».
- Оформлення листків непрацездатності та підготовка проектів протоколів комісії із соціального страхування.
- Проведення перевірки табелів обліку використання робочого часу працівників і внесення відомостей по них до програми «1С Підприємство». Підготовка аналітичної інформації щодо використання робочого часу працівників в рамках проектів для фінансового відділу.
- Формування встановленої звітності про роботу з кадрами.
- Оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам організації.
- Взаємодія з державними органами (подання встановленої звітності, листування і т.ін.)
- Підготовка документів на зберігання.
- Підготовка інформації щодо персоналу для складання статистичної звітності.
- Підготовка інформаційних довідок для відділу бухгалтерського обліку.
- Підготовка необхідної документації на запити внутрішніх/зовнішніх аудитів.
- Участь у процесі найму персоналу (розміщення інформації на ресурсах з пошуку роботи, проведення співбесід).
- Участь в процесі адаптації нових співробітників.
- Участь в процесі проведення річного оцінювання персоналу.
- Розміщення інформації про персонал на сайті Організації.
Вимоги до кандидата.
Освіта: повна вища у галузі управління персоналом, менеджменту/психології/ соціальних наук; при наявності непрофільної вищої освіти — проходження додаткового навчання відповідного напрямку підготовки.
Навички:
- Знання трудового законодавства, законодавчих і нормативно-правових актів.
- Знання методичних матеріалів з обліку і руху персоналу.
- Знання стандартів уніфікованої системи діловодства, організаційно-розпорядчої документації.
- Знання чинного законодавства про приймання, переведення та звільнення працівників.
- Знання порядку обліку особливостей переміщення кадрів і складання установленої звітності.
- Знання порядку ведення бази даних про персонал підприємства.
- Уміння аналізувати та чітко систематизувати інформацію.
- Вміння працювати з великим об’ємом документів та інформації.
- Досвід роботи з програмою 1С 8.
- Досвід роботи з програмою МеDOC.
- Досвід роботи з програмами електронного документообігу.
- Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, Power Point тощо).
Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»:
- Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
- Результативність роботи
- Уміння працювати у команді
- Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
- Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі
Досвід: від 5-ти років аналогічного досвіду роботи. Досвід роботи в організаціях неурядового сектору є перевагою.
Знання мов: Обов’язково вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово).
Додаткова інформація:
Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:
- оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
- після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
- додаткові пільги, що встановлені в Організації.
Як подати заявку на участь в конкурсі:
Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист до 27 березня 2020 року на [email protected].
У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.
За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.
Зверніть увагу:
У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.