Керівник проєкту «Надання адміністративних послуг»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ORHO

вакансія
Керівник проєкту «Надання адміністративних послуг»

Офіс Реформ Херсонської області (Державна неприбуткова установа, що допомагає Херсонській обласній державній адміністрації у розробці та втіленні пріоритетних для регіону реформ та проєктів) оголошує конкурс на посаду «Керівник проєкту «Надання адміністративних послуг» на короткий термін (3 місяці). Використовуючи міжнародну експертизу, Офіс надає комплексну підтримку, супроводжуючи проєкти реформ від аналізу проблеми і розробки ідеї та механізму її впровадження до моніторингу ефективності та комунікації змін.

Проєкт фокусується на створенні інформаційно-комунікаційної інфраструктури між місцевими громадами та обласними управліннями, щоб забезпечити якісне та доступне обслуговування населення. Щоб досягти успіху в адміністративній реформі, важливо посилити можливості надання послуг публічної адміністрації, включаючи делегування місії, повноважень та відповідальності органам місцевого самоврядування. Вдосконалення надання адміністративних послуг є одною із запорук успішного процесу децентралізації в Україні.

Конкретні завдання / результати

Керівник проєкту «Надання адміністративних послуг» буде організовувати розробку концепцій, керувати та сприяти робочим групам, які розроблятимуть проєкт, розробляти порядок денний нарад та протоколи зустрічей, форматувати доповіді.

Терміни та тривалість – 3 місяці з подальшою можливістю працевлаштування в Офісі Реформ Херсонської області.

Передбачуваний рівень зусиль – повна зайнятість.

Задачі:

  • Мати попередній досвід у предметній сфері проєкту
  • Брати на себе відповідальність за результати та терміни реалізації проєкту
  • Координувати роботу експертів та стейкхолдерів
  • Самостійно контактувати с головами територіальних громад, співробітниками обласної адміністрації тощо
  • Якісно та швидко реалізовувати проєкти

 Хочемо, щоб наш кандидат:

  • Швидко орієнтувався у предметній площині
  • Мав вищу освіту на рівні Магістра
  • Мав досвід роботи с проєктами (мінімум 5 реалізованих проєктів)
  • Володів англійською мовою на рівні опису розробленої ідеї
  • Мав навички координації та комунікації
  • Мав досвід управління проєктами та організації заходів
  • Мав хороші аналітичні здібності
  • З легкістю читав схеми бізнес-процесів та технічну документацію проєкту
  • Оперативно приймав рішення та втілював їх у життя
  • Був прихильником KPI
  • Мав досвід командної роботи
  • Був готовий до регулярного розвитку та навчання
  • Наполегливо доводив справи до результату

CV та мотиваційний лист надсилати на email: [email protected]

Дедлайн – 30 березня.

У темі листа необхідно зазначити посаду, на яку Ви подаєтесь.


Останні публікації цього розділу:

HR менеджер/ка до ІСАР Єднання

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни / Housing Rights Analyst of War Veterans (Consultant)

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій / National Information and Communications Technology (ICT) Officer

Фахівець/Фахівчиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer

Консультант/ка з програмного та інформаційно-технічного забезпечення розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних

Консультант/ка з бізнес-аналітичного забезпечення розроблення технічного завдання на створення геоінформаційної системи бази топографічних даних