Рекомендації щодо роботи онлайн для громадських організацій від Центру демократії та верховенства права

Впровадження карантиних заходів змусило усіх нас раптово змінити відношення до питання здоров’я та безпеки. Зокрема, перейти на віддалений режим роботи організаціям громадянського суспільства. Для ...

90623350_635218087036437_8991724135386185728_n

Центр демократії та верховенства права

Впровадження карантиних заходів змусило усіх нас раптово змінити відношення до питання здоров’я та безпеки. Зокрема, перейти на віддалений режим роботи організаціям громадянського суспільства. 

Для багатьох це стало чималим викликом, саме тому команда ЦЕДЕМ ділиться власним успішним досвідом онлайн-роботи:

  1. Чітко встановіть робочі години та дотримуйтесь графіку. Комунікація команди під час карантину має бути вчасно. Оберіть час, який буде зручний для всіх членів команди і проводьте онлайн-зустрічі регулярно у визначений час і день. Під час карантину важлива системність.
  2. Найчастіше комунікація відбуватиметься онлайн у текстовому форматі. Пам’ятайте, що колеги в чаті вас не бачать. Віддалена робота передбачає вирішення більшості питань у текстовому форматі, і набагато рідше — у відеорежимі. У чаті ви послуговуєтеся тільки текстом. Ретельніше підбирайте слова, використовуйте емоджі, вони допоможуть краще зрозуміти ваше повідомлення та емоції.
  3. Більше спілкуйтеся з колегами на теми, які не стосуються коронавірусу та карантину. Наша мета – створити зручні умови для роботи кожного, щоб ніхто не відчував себе самотньо чи поза командною роботою.
  4. Створіть канал комунікації або перелаштуйте неформальний чат на робочий. Так всі питання можна буде вирішити швидко, наче ви сидите разом в офісі).
  5. Переформатуйте заплановані заходи за проєктами на онлайн платформи. Це дозволить вам виконати анонсовані події та не втратити цільову аудиторію. Таких інструментів багато: Zoom, BlueJeans, Jitsi Microsoft Teams, Skype, Webex та інші. Переконайтеся, що у всіх є доступ до цих інструментів. Якщо ні, то підготуйте короткі інструкції по їх встановленню.  
  6. Плануйте зустрічі команди заздалегідь. У цьому допоможе Google Calendar. Рекомендуємо зробити такі зустрічі регулярними, щоб кожен член команди знав, що о певній годині в певний день буде онлайн-зустріч.
  7. Під час організації внутрішньої онлайн-наради чи зовнішньої  онлайн-зустрічі обов’язково визначайте модератора, особу, яка вестиме зустріч на надаватиме слово кожному. 

Пам’ятайте – здоров’я команди понад усе, важливо питати в колег про їх самопочуття.


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

В Україні реалізовано перший проєкт управління відходами під керівництвом НЕФКО

Дослідження «Повоєнне відновлення ринку праці в Україні: тенденції та загрози»

Гранти із фіксованою сумою від USAID: повернення невикористаних коштів

Як забезпечити сталість організації без коштів на адміністративні витрати: гутірковий порадник волонтерів

ГО «ЕЛЕОС-УКРАЇНА» допомагає жителям Харківщини відновлювати втрачені документи

Як підтримати психологічне здоровʼя під час війни: посібник “Сила в мені” дає практичні поради