Тендер на визначення постачальника для розробки промо-відео “Посилення доброчесності і запобігання корупції в ОТГ: практики, виклики, висновки»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


ТЕНДЕР
Тендер на визначення постачальника для розробки промо-відео “Посилення доброчесності і запобігання корупції в ОТГ: практики, виклики, висновки»

Ціль, зміст та контекст: Одеська обласна організація ВГО КВУ в межах проекту “Доброчесні громади”, що виконується за підтримки програми USAID DOBRE, оголошує тендер на визначення постачальника для розробки промо-відео умовною
назвою “Посилення доброчесності і запобігання корупції в ОТГ: практики, виклики, висновки».

Відео має розкрити основні антикорупційні механізми і показати практики їх запровадження в об’єднаних територіальних громадах (ОТГ), продемонструвати виклики та історії успіху, з якими стикаються та яких досягли ОТГ, які вже скористались цими інструментами.

Відео має підвищити інтерес до антикорупційних інструментів на рівні ОТГ та заохотити керівництво, депутатський корпус та активних мешканців ОТГ запускати аналогічні інструменти в своїх громадах. Відео повинні просувати ідею, що
впровадження антикорупційних інструментів підвищує добробут всієї громади.

Типи і теми відео-роликів: Має бути виготовлено 1 (одне) репортажне відео з елементами анімації тривалістю до 5 хвилин про антикорупційні інструменти, які може запустити ОТГ, та досвід їх впровадження і використання в громадах-партнерах програми USAID DOBRE.

Контекст: Проект «Доброчесні громади» направлений на впровадження антикорупційних інструментів в ОТГ, щоб зробити управління громадою більш прозорим, створити систему процедурних запобіжників від корупційних рішень, а
також просуває ідею більшої залученості жителів до процесу вирішення справ громади.

В 2017-2020 роках в межах проекту в 75 громадах-партнерах програми USAID DOBRE було запроваджено понад 150 антикорупційних інструментів: Антикорупційні програми, Положення щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, проведення консультацій з громадськістю, створення Наглядових рад при комунальних підприємствах, проведення Антикорупційної експертизи, проведення допорогових закупівель через Prozzorro, створення антикорупційних рад, конкурсний відбір при призначенні на посади.

Більше про проект:
Опис кейсів впровадження антикорупційних інструментів в громадах:
https://drive.google.com/file/d/1Lk8sb3TkDhm-MIdu8Kd4qPqXryOgRvmC/view?usp=sharing
Антикорупція в об’єднаних громадах – це DOBRE https://uacrisis.org/uk/antikoruptsiyav-otg
Програма USAID DOBRE показала, як децентралізація мінімізує корупцію в громадах -
https://uacrisis.org/uk/detsentralizatsiya-minimizuye-koruptsiyu
Громади на самому сході України впроваджують антикорупційні інструменти -
https://www.prostir.ua/?blogs=hromady-na-samomu-shodi-ukrajiny-vprovadzhuyutantykoruptsijni-instrumenty

Цільова аудиторія відеороликів:

1. Керівництво громад, посадовці та депутати.
2. Активні жителі об’єднаних територіальних громад 28 – 45 років.

Приклади відео:
Приклад анімованих відео роликів:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=yx-oIjrD_xk&feature=emb_logo,
https://www.youtube.com/watch?v=1rxvlU9orTU&feature=emb_logo
Стиль: https://www.youtube.com/watch?v=moV85KOih2o
https://www.youtube.com/watch?
https://tinyurl.com/y7xomau3

Тривалість відеороликів: Один відеоролик тривалістю до 5 хв. (п’яти) хвилин максимум, та один тизер тривалістю до 1:30 хв. (однієї хвилини тридцяти секунд).

Види робіт та очікуваний результат: Розробка концепції ролику, включно із основними повідомленнями, та сценаріїв зйомки у співпраці з замовником; виїзд знімальної групи на зазначені локації (до 5 ОТГ) та проведення відеозйомки роликів за попередньо погодженими із замовником сценаріями; монтаж, титрування украінською та англійською мовами, пост-продакшн; передача готового продукту(-ів) представнику(-ам) Замовника. Виконавець повинен тісно співпрацювати з представником(-ами) Замовника і бути готовим враховувати зауваження та вносити усі правки, на яких наполягає Замовник без додаткової оплати. Виключні майнові права інтелектуальної власності на відеоролики, створені в процесі виконання договору, належатимуть Замовнику.

Терміни виконання робіт: 30 днів від укладання контракту. Роботу над відеороликами потрібно почати одразу після укладання контракту.

Порядок подачі заявок: До участі в тендері запрошуються автори та авторські колективи, телевізійні студії та продакшн-компанії, що мають досвід створення роликів соціальної реклами.

Заявка на тендер складається із таких документів:
1. Короткий опис концепції роликів і підходу до виконання завдання;
2. Орієнтовний графік робіт;
3. Детальний бюджет;
4. Посилання на приклади попередніх робіт, максимум 3 (три) роботи;
5. Копія офіційної реєстрації організації, що подає заявку на участь.

У виняткових випадках представники Замовника можуть звернутися з проханням до автора пропозиції подовжити строк дії пропозиції. У цьому випадку сторони повинні підтвердити згоду у письмовій формі.

У разі виникнення питань просимо звертатися до Анатолія Бойко (керівник проекту, 0679880553, [email protected]).

Заявки приймаються до 19 травня.

ДОДАТОК-Б-final

КВУ-Одеса_-_rfp09_ukr_final


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер – закупівля наборів для творчості

Відкритий тендер із закупівлі Автобусних зупинок

Відкритий тендер – закупівля наборів (батарея мобільна, рюкзак, пляшка для води)

Гранти на підтримку освітніх проєктів в Харківській та Дніпропетровській областях

Тендер на "Надання послуг з організації та логістичної підтримки тренінгу «Епіднагляд за хворобами та основний епідеміологічний аналіз щодо прийняття рішень для ЦКПХ (модуль №2, 3-я група)» в рамках проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»"

Тендер на закупівлю послуг з проведення соціологічного дослідження