Compass Group запрошує взяти участь у вебінарі “ПДВ в неприбутковому секторі”!
Сьогодні Організації стикаються з багатьма питаннями щодо ПДВ, які потребують детального знання законодавства та вміння його трактувати, а саме:
- чи може бути платником на додану вартість неприбуткова організація?
- чи втратить вона статус неприбутковості, якщо стане платником податку на додану вартість?
- коли виникає об’єкт оподаткування ПДВ?
- чи звільнено закупівлі в рамках проектів міжнародної технічної допомоги від сплати ПДВ?
- чи виникає даний податок у Представництв міжнародних неприбуткових організацій?
Відповіді на ці та інші питання ви зможете почути під час вебінару “ПДВ в неприбутковому секторі”.
Цей вебінар ідеально підійде для бухгалтерів та фінансових менеджерів організацій неприбуткового сектору, міжнародних представництв неприбуткових організацій, акредитованих структурних підрозділів, що зареєстровані в Україні та проектів міжнародної технічної допомоги.
Програма вебінару:
1. Коли НПО/Міжнародна організація/представництво НПО може бути платником ПДВ та визначення об’єкту оподаткування.
2. Здійснення благодійної та гуманітарної діяльності.
3. Здійснення господарської діяльності в межах статутної діяльності.
4. Виконання сервісних та консультаційних контрактів.
5. Надання консультаційних послуг в рамках Міжнародних угод України.
6. ПДВ при виконанні грантових угод та проектів міжнародної технічної допомоги.
- законодавчі нюанси відносно ПДВ по закупівлям в рамках міжнародної технічної допомоги;
- отримання відшкодування з ПДВ від держави Україна. Критерії для автоматичного отримання бюджетного відшкодування та застосування автоматичного відшкодування для міжнародних організацій;
- специфіка відшкодування ПДВ для різних видів товарів і послуг (перевізні документи (авіа та залізничні квитки, оренда житлових і нежитлових приміщень, закупівля вакцин і лікарських засобів);
- ПДВ для закупівель по лінії міжнародної технічної допомоги;
- пільги з ПДВ.
- штрафні санкції, передбачені діючим законодавством України.
7. Відповіді на питання, що надіслані учасниками.
Дата вебінару: 21 травня 2020 року
Час: 15:00-16:30
Вартість: 480,00 грн
Експертка:
Лариса Шкурка – керуюча партнерка Аудиторської компанії Compass Group, провідна аудиторка фірми (Сертифікат серії А)., консультантка з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес-тренерка. Володарка Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Членкиня правління ГО «Спілка Сертифікованих спеціалістів лізингу».
Має сертифікат COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING та Financial Management in NGOs Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Великобританія. Має 15-річний досвід співпраці з вітчизняними та міжнародними неурядовими організаціями.