Вакансія: Координатор проекту
ЗАВЕРШЕНО
ГС “Українська мережа за права дитини”, що створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини, шукає Координатора проекту.
Проект реалізується у партнерстві з Міністерством соціальної політики та Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у п’яти областях України.
Мета проекту – допомогти соціальним службам організувати ефективну систему моніторингу та допомоги вразливим сім’ям з дітьми.
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта;
- Досвід роботи в проектній діяльності не менше 3-х років;
- Знання теми захисту прав дітей, соціальних послуг сім’ям та дітям, організація гуманітарної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій;
- Знання і дотримання повного циклу проектного менеджменту;
- Відмінні управлінські та комунікативні навики; досвід та навики ведення успішних переговорів;
- Дотримання дедлайнів;
- Знання фінансового менеджменту;
- Успішний досвід організації логістики для доставки та видачі обсягів гуманітарної допомоги;
- Досвід організації і проведення заходів (тренінгів, круглих столів, навчальних семінарів та ін.);
- Досвід менеджменту суб-грантів;
- Впевнений користувач ПК та пакету офісних програм, баз даних;
- Здатність до самоуправління, самоорганізації;
- Вміння працювати як в команді, так і самостійно;
- Здатність управляти великими обсягами інформації;
- Добросовісність, професіоналізм, відповідальність;
- Критичне та аналітичне мислення, вміння врегулювати конфліктні ситуації;
- Готовність до ненормованого робочого графіку і відряджень;
- Високий рівень стресостійкості;
- Знання англійської мови (усна/письмова) не нижче рівня intermediate буде перевагою;
- Наявність водійських прав та власного авто буде перевагою.
Обов’язки:
- Координація проекту надання допомоги і забезпечення доступу до якісних послуг для найвразливіших категорій сімей з дітьми, із дотриманням національних та міжнародних норм та стандартів;
- Забезпечення реалізації проекту у відповідності з договором (дотримання умов, термінів, т.д.);
- Навчання персоналу необхідним навикам для оперативного виконання завдань: робота з базою даних клієнтів, заповнення фінансової документації, робота з клієнтами, поведінка в конфліктних ситуаціях з клієнтами, представниками влади;
- Організація і проведення необхідних он-лайн заходів;
- Ведення документації по підрядниках, здійснення і супровід закупівель, згідно процедурних вимог;
- Взаємодія з державними та недержавними партнерами на місцевому рівні;
- Проведення моніторингу та оцінки проекту;
- Підготовка необхідної звітності;
- Врегулювання організаційних моментів;
- Підготовка інформації для висвітлення діяльності проекту;
- Виконання інших завдань.
Офіс: м. Київ, вул. Пушкінська 36
Термін проекту 6 міс. Старт проекту – червень 2020р.
Кінцевий термін подачі заявок – 01 червня 2020 року.
Для подання на конкурс надсилайте Ваше резюме, два контакти для рекомендацій та очікування по зарплаті на електронну адресу [email protected].
УМПД буде контактувати тільки з тими кандидатами, які будуть запрошені на співбесіду.