Як зробити благодійність модною? — Марія Артеменко
Марія Артеменко, засновниця і керівниця Центру розвитку благодійності, БФ «Клуб Добродіїв», на SHKALA виступила із доповіддю про те, як зробити благодійність модною.
Дізнайтеся:
- який відсоток українців пожертвував кошти на благодійність протягом 2018 року;
- чому добро потребує реклами;
- що таке ефективний альтруїзм;
- чому кожен благодійний фонд має створюватися, щоб закритися;
- що таке логістика інформації.
30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.
Читати також: Марія Артеменко: Як зробити благодійність модною?
Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.