Стартує інформаційна кампанія про процедури голосування на місцевих виборах

Громадський холдинг «ГРУПА ВПЛИВУ» розпочинає інформаційну кампанію, що спрямована на підвищення рівня обізнаності виборців, які живуть не за місцем реєстрації, про чинні процедури участі у ...

Додано:
Rcentre 2.0

myth_01
Стартує інформаційна кампанія про процедури голосування на місцевих виборах

Громадський холдинг «ГРУПА ВПЛИВУ» розпочинає інформаційну кампанію, що спрямована на підвищення рівня обізнаності виборців, які живуть не за місцем реєстрації, про чинні процедури участі у голосуванні на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.

У зв’язку з ухваленням Виборчого кодексу, прийняттям низки постанов ЦВК, такі групи виборців як внутрішньо переміщені особи та трудові мігранти отримали довгоочікувану можливість голосувати без огляду на місце їхньої офіційної реєстрації. При цьому, процедури різняться від тих, які діяли під час минулорічних президентських та парламентських виборів. 

«Відповідно до нових правил, з 1-го липня у виборців з’являється можливість зміни виборчої адреси. Аби проголосувати на виборах у жовтні, потрібно до 9 вересня звернутися до відділів ведення Державного реєстру виборців із відповідною заявою, – каже Тетяна Дурнєва, виконавча директорка Громадського холдингу «ГРУПА ВПЛИВУ». – На цьому потрібно додатково акцентувати увагу вже сьогодні!»

Крім того, навколо виборів та участі в голосуванні існує чимало міфів, які без належного спростування призведуть до того, що чимало виборців просто не підуть на виборчі дільниці. 

До таких міфів належать хибні твердження, наприклад, такого змісту: 

«Переселенці не голосують на місцевих виборах», «Я можу голосувати тільки там, де маю прописку», «Знову треба буде стояти в черзі, щоб змінити місце голосування», «Змінити виборчу адресу можна не пізніше, ніж за 5 днів до дня голосування»…

«Це лише незначна частина міфів, які насправді не відповідають дійсності, а отже потребують чітких роз’яснень.  Ми з впевненістю можемо сказати, що за останній рік зроблено багато позитивних кроків в сфері доступності виборів, про які кожен з нас має дізнатися. Саме це є метою інформаційної кампанії, щоб не дозволити виборцеві втратити свій голос через незнання процедур. Адже кожен голос впливає!», – підкреслює юристка «ГРУПИ ВПЛИВУ» Марія Красненко.

Складовими інформаційної кампанії будуть: листівки, статті, інфографіки, дописи у соціальних мережах, відео- та аудіоролики тощо.

Нагадаємо, що з 1 по 8 червня триває пошук героїв та героїнь для відео соціальної реклами, яку розроблятиме Громадський холдинг «ГРУПА ВПЛИВУ». Долучайтеся!


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку