Як соціальним підприємствам отримати проморолик у подарунок
97% маркетологів кажуть: ніщо так швидко і просто не розповість про вашу ідею чи продукт, як відео. 60-секундний ролик здатен яскраво, образно та просто розповісти про ваш проект, замінивши собою ...
Додано:
Lesya Yaroshenko
97% маркетологів кажуть: ніщо так швидко і просто не розповість про вашу ідею чи продукт, як відео. 60-секундний ролик здатен яскраво, образно та просто розповісти про ваш проект, замінивши собою понад 1000 слів.
Тепер однохвилинні ролики про себе можуть отримати і соціальні підприємці.
Продакшн-студія VIDEOMATICA готова виготовити анімаційний або звичайний відеоролик про чотири соціальні підприємства, які цікаво і просто розкажуть про себе і аргументують, як відео допоможе їм у діяльності.
“Ми пропонуємо нашу допомогу у боротьбі з безпрецедентною загрозою Covid-19, яка стала викликом для людства і для нашої країни зокрема, а також, у подоланні економічних наслідків короновірусу для українських підприємців та благодійників.
Як режисери, сценаристи, дизайнери, хочемо долучитися до боротьби з цією загрозою, ми готові зробити свій внесок та створити безкоштовні відео, які сприяють подоланню Covid-19 та наслідків карантину″, – Ольга Слащева, продюсерка та режисерка VIDEОMATICA PRODUCTION & ACADEMY.
Як надіслати заявку і отримати шанс на безкоштовний проморолик
Щоб отримати шанс на безкоштовний відеопродакшн, соціальним підприємцям слід надіслати на пошту Дмитру Гаврилюку – [email protected] координатору проєкту SBinUA, який впроваджується за підтримки ЄС, лист із темою «VIDEOMATICA».
До листа необхідно додати файл у форматі word (не більше 1 сторінки), у якому вкажіть:
- назву соціального підприємства та посилання на фейсбук-сторінку чи сайт;
- короткий опис соціальної складової і соціальної проблеми, вирішенню якої сприяє соціальне підприємство;
- коротке обґрунтування, потреби проморолика для соціального підприємства: що ви хочете просувати, пропонувати або продавати;
- як бачите його просування (в яких соціальних мережах поширюватимете, органічно чи за допомогою реклами; на яких сайтах розмістите; чи буде ролик демонструватися на телебаченні, на офлайн-заходах);
- контакти відповідальної особи, з якою будуть зв’язуватися сценаристи вашого майбутнього ролика;.
Листи чекаємо до 25 червня 2020 року включно.
Відбір є закритим, Videomatica відбиратиме концепти самостійно, на власний розсуд, і залишає за собою право не повідомляти про причини відмови. Усього буде відібрано 4 концепти для виготовлення однохвилинних відеороликів.