Проєкт Stezha, або як популяризувати внутрішній туризм в умовах пандемії
Пандемія Covid-19 внесла зміни в усі сфери нашого життя, породивши чимало кризових явищ та спонукаючи швидко пристосовуватися до нових реалій. Але як це часто буває, поряд із негативними тенденціями ...
Додано:
Ivanna Mryha
Пандемія Covid-19 внесла зміни в усі сфери нашого життя, породивши чимало кризових явищ та спонукаючи швидко пристосовуватися до нових реалій. Але як це часто буває, поряд із негативними тенденціями завжди постають можливості.
Зокрема, це стосується розвитку внутрішнього туризму, в тому числі, сільського. На дану тему багато говорять на локальному рівні (в селах та містечках, невеликих ОТГ), але, як свідчить практика, над цим мало працюють. Особливо це відчутно при пошуку професійного медійного продукту про ту чи іншу місцевість чи населений пункт. Теперішні онлайн-реалії підвищують попит на якісний відеоконтент, який є у вільному доступі та поповнюється новими матеріалами на постійній основі.
Ці тенденції було прослідковано Центром розвитку ініціатив «ІнСорс» ще у 2019 році, коли команда організації працювала над розробкою Відеожурналу «Непротоптаними стежками Шумської громади» – серії відеороликів про 35 сіл Шумської об’єднаної територіальної громади. Саме популярність створеного Відеожурналу спонукала ГО «ІнСорс» продовжити даний напрямок роботи на постійній основі.
В результаті було започатковано незалежний медіапроєкт «Stezha» – онлайн-журнал, який не має жодного територіального обмеження, але розповідає виключно про невеликі населенні пункти. В кадр проєкту потрапляє лише те, що актуальне сьогодні і залишиться цікавим завтра. Тут розповіді про цікаві події, неповторні місця та особливих людей. Ключовий акцент в межах проєкту робиться на розкритті туристичного, культурного та людського потенціалу сільських територій.
«Відповідно до концепції проєкту на 2020 рік команда ГО «ІнСорс» запланувала ряд поїздок та зйомок у різних населених пунктах Тернопільщини та Рівненщини. Проте обставити склалися по-іншому і через пандемію Covid-19 довелося змінювати плани та пристосовуватися до нових умов. Так виникла ідея онлайн-путівника «На стежі прекрасного», який складається з 40 коротких відеороликів, що демонструють красу сіл Тернопільщини та Рівненщини з висоти пташиного польоту. Частина цих відео вже опублікована на YouTube-каналі ГО «ІнСорс», решта стане доступною загалу вже незабаром,» – розповідає Сергій Олексієвець, звукорежисер проєкту Stezha.
Важливо наголосили, що і сам проєкт Stezha в цілому, і окремі відеоролики про конкретно взяті населені пункти створенні лише силами громадської організації «Центр розвитку ініціатив «ІнСорс» та ніколи не фінансували ні з коштів місцевого бюджету, ні з будь-яких державних програм, ні від приватних осіб чи донорських організацій.
Stezha – це амбітна ініціатива творчої команди створювати якісний професійний візуальний продукт, розкривати потенціал сільських територій та популяризувати внутрішній туризм, що є особливо актуальним зараз.