Жінки-експертки коментують лише 18% матеріалів в онлайн-медіа – дослідження ІМІ

Жінки-експертки коментують у середньому лише 18% матеріалів в українських онлайн-медіа. 82% коментарів звучать від чоловіків. Такими є дані моніторингу гендерного балансу в медіа, який було проведено ...

журналістика
Жінки-експертки коментують лише 18% матеріалів в онлайн-медіа – дослідження ІМІ

Жінки-експертки коментують у середньому лише 18% матеріалів в українських онлайн-медіа. 82% коментарів звучать від чоловіків. 

Такими є дані моніторингу гендерного балансу в медіа, який було проведено Інститутом масової інформації в другому кварталі 2020 року *.

Порівняно з першим кварталом 2020 року присутність жінок-експерток в онлайн-медіа знизилася на 1%. 

За даними дослідження ІМІ, найбільше жінок-експерток у другому кварталі 2020 року було зафіксовано на сайтах “Знай” (26% загальної кількості експертних коментарів), УНІАН і “Сегодня” (по 25%) та ТСН (24%). Традиційно якісні медіа цитують жінок утричі менше, ніж таблоїди. Найменше експерток у моніторинговий період було зафіксовано на сайтах “Дзеркало тижня” та “Інтерфакс” (по 11%),  “Цензор” (9%) та “Букви” (8%).

Щодо героїнь в українських онлайн-медіа, то їх трошки більше – 25% жінок проти 75% чоловіків. Найбільше згадок про жінок як героїнь зафіксовано на сайтах ТСН (51 %), “Знай” (49%) та “24 канал” (30%). Найменше згадок про жінок у ролі героїнь матеріалів було в таких медіа: Інтерфакс (15%), “Дзеркало тижня” (12%) та “Гордон” (11%).

Топ-три теми, у яких згадуються жінки, – це шоу-бізнес (29,6%), кримінал (27,7%) і політика (14,3%).

З повним дослідженням можна ознайомитися тут.

*Аналіз проводився в 19 загальнонаціональних інтернет-ЗМІ (десять найрейтинговіших та дев’ять ЗМІ, що підписали меморандум Медіаруху про дотримання професійних стандартів): obozrevatel.com, segodnya.ua, 24tv.ua, tsn.ua, strana.ua, pravda.com.ua, znaj.ua, rbc.ua, unian.com, gordonua.com, nv.ua (М), liga.net (М), ukrinform.ua (М), zn.ua (М), censor.net.ua (М), tyzhden.ua (М), interfax.com.ua (М), bykvu.com (M), suspilne.media. З методологією дослідження можна ознайомитися за посиланням.

Вибірка становила 1900 новин (по 100 новин з кожного досліджуваного ЗМІ, взятих у червні 2019 року).

 

Написання цього матеріалу стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проєкт USAID “Медійна програма в Україні”, який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО “Інститут масової інформації” та необов’язково відбиває думку USAID, уряду США та Internews.

 

Джерело: ІМІ.


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Дві українські команди увійшли до десятки фіналістів Foodathon 2024

Як покращити Методику місцевих енергетичних планів: DiXi Group підбив підсумки проєкту з розробки МЕПів для громад

«Дорослішання: поговоримо по-юридичному»: уЛьвові відбулася лекція для школярів

Щотижнева добірка вакансій вже на порталі

Краса та гідність: Жінки-переселенки опанували перукарську майстерність

Естонсько-український діалог у дії: жінки Кіровоградщини відвідали Таллінн