Як організаціям податися на конкурс ЄС — поради Тетяни Шульги

Чому ЄС підтримує розвиток культури та якими є пріоритети грантового конкурсу у цій сфері? Хто може отримати грант? Яких помилок краще не робити при підготовці та подачі проєкту на конкурс ЄС?Про це ...

b6f0f35e-bd39-11ea-a4d6-5254a2021b2b
Як організаціям податися на конкурс ЄС — поради Тетяни Шульги

Чому ЄС підтримує розвиток культури та якими є пріоритети грантового конкурсу у цій сфері? Хто може отримати грант? Яких помилок краще не робити при підготовці та подачі проєкту на конкурс ЄС?

Про це читайте у практичних порадах від Тетяни Шульги, секторальної менеджерки напряму культури Представництва ЄС в Україні, що були озвучені під час Третього міжнародного ярмарку грантів у сфері культури.  

No culture, no future

Чому ЄС звертається до тематики культури? Культура — це царина емоцій. Це той пласт, у якому існують, обговорюються та переживаються цінності. Культура напряму пов’язана з ідентичністю людини, громадянина. Вона має ключове значення як підґрунтя всіх суспільних процесів, що відбуваються в країні. 

Культура є стратегічно важливою в нинішніх умовах, в умовах пропагандистських війн. Чому? Тому що вони діють на одному і тому ж нераціональному пласті свідомості, але мають ключові відмінності між собою. 

Пропаганда базується на негативних емоціях та, фактично, харчується ними. Вона культивує страх, використовує стереотипи, роз’єднує людей та орієнтує в минуле, у відчуття розчарування. 

Культура, що часто працює зі стереотипами, розвінчує їх, орієнтує на майбутнє. Навіть через болісні переживання якихось минулих досвідів, вона стимулює критичне мислення, і мислення взагалі. Культура пов’язана із розвитком. Саме тому ми працюємо із культурою.

 

Новий конкурс ЄС для ОГС

Новий конкурс ЄС для громадянського суспільства є безпрецедентним за обсягом — 12.5 млн євро. З них три мільйони виділено на культуру. 

Орієнтовна сума на Лот 2 становить 3 млн євро. 

Мінімум — 400 тис. євро.

Максимум — 1 млн євро. Тут мова йде про великі проєкти, що матимуть значний ефект на місцевому рівні, або ж на той сектор чи аудиторію, на які вони будуть спрямовані. Тривалість проєкту — не менше 24 місяців та не більше 48 місяців.

Кінцевий термін подання концептуальних нот — 14 серпня 2020 року до 15:00 (за брюссельським часом) та 16:00 (за київським часом). Важливо! В процесі проєкту потрібно надати співфінансування, яке має складати від 10% до 40% (за вибором).

За що можуть полюбити вашу заявку, або ні

Від самого початку, складаючи свій проєкт, зверніть увагу на оцінкову таблицю, за якою будуть оцінювати проєкти: 

  • Операційна та фінансова спроможність подавача і партнерів;
  • Релевантність проєкту пріоритетам конкурсу, а також потребам країни, місцевості, сектору, цільових груп;
  • Дизайн проєкту — його внутрішня логіка;
  • Підхід до здійснення (реалістичність очікувань, залученість всіх партнерів);  
  • Сталість результатів;
  • Бюджет. 

За що вас зненавидить оцінювач:

  • Google translate (не варто перекладати заявку через Google translate, краще знайдіть гарного перекладача).
  • Викривлення або невідповідність тексту стандартній формі заявки.
  • Довга забюрократизована назва (майте на увазі, що потім вся продукція буде містити той “параграф”, яким ви назвали свій проєкт, тому подумайте про коротку назву для проєкту).
  • Посилання на загальновідомі факти або законодавчі акти, замість реального аналізу ситуації.
  • Copy-paste з вказівок для пошукачів.
  • Занадто довга заявка.
  • Стилістичні витребеньки: пафосна літературщина або непотрібна наукообразність (краще прості речення зрозумілою мовою).
  • Повтори одного і того ж тексту в різних частинах заявки (не варто таке робити, кожна частина має свій особливий сенс).
  • Шматки тексту з інших текстів — зі старих заявок або ж чужих проєктів з інтернету у новій заявці.
  • Відсутність логіки. 

 

 Продовження на Європейському Просторі.


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Успіх програми "Дітям війни": роль партнерів

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення