Керівник проєкту у «Карітас-Спес»
ЗАВЕРШЕНО
Керівник проєкту: «Зміцнення місцевої самоорганізації та громадської активності в Україні (2019-2021)»
Мета проєкту «Зміцнення місцевої самоорганізації та громадської активності в Україні» – створити та розвинути на базі регіональних осередків Карітас-Спес 7 проєктних команд для навчання активних мирян у не менше як 40 римсько-католицьких парафіях у сфері соціального управління проєктами та благодійної діяльності.
Нам потрібна людина, яка поділяє цінності Карітас-Спес Україна, ставить перед собою амбітні цілі й завзято прагне до їх досягнення, націлена на саморозвиток і розвиток своєї країни та є експертом у своїй сфері. Запрошуємо Вас у команду, яка любить свою роботу.
Мета посади: Відповідальність за досягнення цілей проєкту. Координація роботи партнерів під час реалізації проєкту.
Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта;
- Досвід керування проєктами не менше 3 років;
- Досвід керування командою від 1 року;
- Вільне володіння українською мовою
- Знання англійської мови на рівні не нижче Intermediate;
- Аналітичні здібності, навики моніторингу та оцінки.
- Знання методів та правил бюджетування та бізнес-планування;
- Наявність досвіду презентації проєктів;
- Знання та навички в галузі постановки та контролю виконання завдань;
- Впевнений користувач ПК;
- Системність, комунікабельність, відповідальність, вміння відстоювати свою точку зору, спрямованість на результат, стресостійкість;
- Досвід роботи з первиною фінансовою документацією.
Перевагою є:
- наявність досвіду організації і проведення різнопланових заходів (конференцій, круглих столів, робочих зустрічей, семінарів тощо);
- досвід роботи проєктним менеджером або бізнес – аналітиком з ухилом до проєктного управління;
- наявність спеціальної підготовки в галузі соціального проєктування та проєктного менеджменту;
- знання іншої іноземної мови.
Основні обов’язки:
- Координація діяльності всіх учасників програми та проєктів та здійснення контролю за реалізацією програми відповідно до затвердженої стратегії і концепції;
- Ведення щомісячних та річного бюджету проєктів та узгодження з Генеральним секретарем та Керівником проєктного відділу;
- Моніторинг і оцінка проєкту, коригування проєкту відповідно до узгодженої стратегії;
- Підготовка звітів та іншої документації для зовнішньої комунікації і внутрішніх користувачів;
- Ефективне ведення комунікації з партнерами, контрагентами, бенефіціарами;
- Організація та проведення заходів у межах програми;
- Координація, контроль і управління партнерами з метою виконання контрактних домовленостей;
- Забезпечення залучення експертів до реалізації проєкту.
- Розробка календарного плану – графіка проєкту;
- Організація роботи проєктної групи (розподіл завдань, мотивація , контроль проміжних і підсумкових результатів);
- Проведення діагностики та побудова моделей бізнес-процесів (діаграми потоків даних, діаграми виконання робіт і матриці прийняття рішень);
- Проєктування моделей процесів, «як є», «як має бути»;
- Організація впровадження системи: проведення комунікаційних і навчальних сесій, підготовка підсумкових контрольних звітів керуючому органу проєкту;
- Організація взаємодії з зовнішніми учасниками проєктів (підрядниками, консультантами та ін. ) з питань впровадження проєкту
Ви маєте можливість отримати:
- Роботу, яка має сенс, а також розуміння того, що проживаєте життя недарма.
Окрім цього:
- Гарну команду;
- Офіційне працевлаштування;
- Офіційну заробітну платню.
Порядок участі в конкурсі:
Конкурс проходить в 2 етапи:
- Надіслання розгорнутого резюме та мотиваційний лист;
- Співбесіда з керівництвом Карітас-Спес Україна.
Контакти
Для участі у конкурсі на електронну адресу [email protected] просимо надсилати з темою «Керівник проєкту»:
- короткий мотиваційний лист;
- резюме із зазначенням бажаного рівня оплати праці;
Крайній строк надання матеріалів – 17:00, 29 липня 2020.
Очікувана дата початку роботи – серпень 2020.