Експерт/-тка з моніторингу та оцінки
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація “Смарт освіта” у партнерстві із німецькою організацією ChildFund Deutschland (“Дитячий Фонд Німеччини” https://www.childfund.de) за підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) реалізує проект “Навчання суспільної доброчесності в українській початковій освіті як довготривалий та ефективний інструмент подолати “побутову корупцію” (далі-проєкт).
Метою проєкту є сприяння розвитку та поглибленню суспільних цінностей в навчальний процес шляхом розробки цікавих навчальних матеріалів для початкової школи НУШ (3 та 4 класи). Проект інтегрує концепцію громадської доброчесності, корупції та інших тем у навчальні програми початкових класів, що сприятиме формуванню відповідального та свідомого покоління українців.
Завданнями проєкту є:
- розробка навчальних матеріалів для початкової школи
- відбір 24 вчителів з 8 пілотних шкіл та
- навчання вчителів щодо використання матеріали у навчальній програмі
- робота з шкільними громадами, батьками, вчителями
- пілотування навчальних матеріалів у школах
- презентація навчальних матеріалів
- 10 вчителів амбасадорів поширять напрацьовані матеріали серед інших вчителів у школах.
Для здійснення моніторингу та оцінки проєкту ГО «Смарт освіта» шукає кваліфікованого/-ну експерта/-тку з моніторингу та оцінки (далі МіО).
Експерт/-тка з МіО має розробити обґрунтовану систему моніторингу та оцінювання проекту, досліджуючи вплив навчання доброчесності на учнів, які беруть участь у проєкті. З цією метою, експерт/-тка має здійснити збір, обробку та аналіз даних та підготувати звіт на основі результатів аналізу. Також впродовж проєкту консультуватиме команду щодо питань з МіО та проводитиме остаточну оцінку проекту.
Основними завданнями та обов’язками експерта/-тки із моніторингу та оцінки в межах проєкту будуть:
- Розробити методологію та інструменти для вимірювання теперішньої та кінцевої ситуації з провадження проєкту (до та після того, як учні навчатимуться за напрацьованими матеріалами)
- розробити зразки анкет та форми оцінки для проекту
- надати детальний опис щодо типу опитувань, частоти, цільової аудиторії тощо.
- розробити рекомендації та план МіО щодо того, як оцінити очікувані показники проекту для різних цільових аудиторій
- сприяти внутрішній професійній дискусії щодо вимірювання впливу проєкту
- провести моніторингові зустрічі протягом всієї тривалості проекту в кожній школі з різними цільовими аудиторіями
- проаналізувати результати анкетування
2. Провести остаточну оцінку результатів в кінці проєкту
- зробити інтерв’ю з ключовими зацікавленими сторонами
- проаналізувати результати проєкту на основі кількісних та якісних даних*, зібраних від учнів, використовуючи інструменти, відповідні віковій групі 3-го та 4-го класів (ігри,комікси, елементи візуалізації), від вчителів та батьків.
- складання підсумкового звіту про оцінювання та моніторинг
Експерт з моніторингу та оцінки має володіти такими знаннями та компетенціями:
- має ґрунтовний досвід у проведенні моніторингу та оцінки
- орієнтується у міжнародних програмах та стандартах щодо проведення МіО
- має досвід створення внутрішніх систем, пов’язаних із МіО
- знання теми антикорупції та доброчесності – вітається
- має відмінні аналітичні та комунікативні навички
- здатний дотримуватися дедлайнів
- дотримується принципів прозорості та підзвітності
Чекаємо на резюме та мотиваційний лист із детальним описом досвіду роботи на пошту ГО “Смарт освіти” [email protected] з темою листа Експерт з питань моніторингу та оцінки до 27.08.2020 року із зазначеною очікуваною винагородою за день роботи в “тілі” листа.
Команда залишає за собою право дати відповідь лише відібраним кандидатам.
*Експертові/-тці будуть надані якісні дані щодо досвіду роботи з уроків доброчесності (що було корисно? Що працювало / не працювало?).