Українська Біржа Благодійності стала dobro.ua

 Українська Біржа Благодійності запустила платформу dobro.ua. Digital-агенція Postmen зробила редизайн та оновила бренд найбільшої благодійної online-платформи України.  Окрім нової назви, фірмового ...

Додано:
Inna Kurylo

117138235_4892910087401091_4326337770541256500_o
Українська Біржа Благодійності стала dobro.ua

 Українська Біржа Благодійності запустила платформу dobro.ua. Digital-агенція Postmen зробила редизайн та оновила бренд найбільшої благодійної online-платформи України.  Окрім нової назви, фірмового стилю та логотипу, відбулися і більш глибокі зміни.

Українська Біржа Благодійності — це міжнародний благодійний фонд, який запустив та підтримує роботу  першої та найбільшої в Україні фандрайзингової платформи, що залучає кошти на різноманітні благодійні, соціальні проекти.  

ubb.org.ua стала dobro.ua. з новим неймінгом, логотипом та дизайном сайту.  Все для того, щоб мотивувати українців приєднуватися до благодійних ініціатив та підтримувати лише перевірені фонди та організації.   

Новий слоган проекту звучить: світ, де кожен робить добро. В сучасному житті трапляються проблеми, біди, хвороби і невдачі, але на противагу цьому існують дива, небайдужість, щирість та добро, яке завжди перемагає.

 photo_dobro2

Відтепер кожен користувач може запустити власний збір коштів на будь-який з існуючих проектів та фактично має персоніфікований “благодійний фонд у кишені”. Додатково запустилася низка інноваційних сервісів, які допоможуть покращити взаємодію учасників процесу: благодійних організацій, бізнесу,  донорів та отримувачів допомоги. На сайті 24/7 можна відслідковувати хід збору коштів на соціальні проекти у різних сферах життя: від медицини до підтримки ініціатив місцевих громад.

Серед нововведень платформи: 

- особистий кабінет користувача, де міститимуться фінансова інформація та деталі підтримки проектів з ходом їхньої реалізації

- заходи, де можна долучитися до концертів, виставок, лекції, тощо, а кошти будуть спрямовані на благодійність, а також взяти участь у благодійних розіграшах чи лотереях.

photo_dobro4

 

Символом нового логотипу стало динамічне кольорове коло, яке асоціюється з доброю дією кожної людини. В айдентику команда Postmen заклала  палітру кольорів, що символізують напрямки діяльності Біржі Благодійності, а також добрі вчинки, які розфарбовують наш складний світ та роблять життя кращим. Кругла форма якнайкраще візуалізувала місію бренду — формування проактивного, сильного українського суспільства.

 


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я