Фінансовий координатор (фахівець) відділу фінансового грантменеджменту
ЗАВЕРШЕНО
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади фінансового координатора (фахівця) відділу фінансового грантменеджменту.
Команда БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.
Основні обов’язки кандидата:
- Кураторство організацій-партнерів з фінансових питань реалізації грантової угоди, контроль за дотриманням бюджету.
- Перевірка та погодження бюджетів поданих на конкурс, погодження внесення змін до бюджету.
- Підготовка електронних форм звітності по грантам та надання консультацій суб-реципієнтам щодо їх заповнення.
- Забезпечення своєчасного збору фінансових звітів від суб-реципієнтів (в електронному та паперовому вигляді).
- Перевірка проміжних та фінальних фінансових звітів суб-реципієнтів на предмет наявності недоліків та порушень щодо виконання вимог чинного Законодавства, умов грантової угоди та цільового характеру використання коштів.
- Підготовка звіту про результати перевірки та повідомлення суб-реципієнтів про них.
- Контроль за виконанням суб-реципієнтом зазначених у звіті рекомендацій, виправленням недоліків.
- Здійснення консультативної підтримки суб-реципієнтів щодо всіх аспектів фінансового управління грантами.
- Здійснення візитів фінансового та спільного програмно-фінансового моніторингу в організації суб-реципієнти, що супроводжує фахівець.
- Забезпечення відсутності кредиторської заборгованості суб-реципієнтів перед організацією після закінчення терміну дії суб-гранту.
Вимоги до кандидата:
Освіта: повна вища за напрямом підготовки «Фінанси» або «Облік та аудит»
Досвід: не менше 3 років аналогічного досвіду роботи. Досвід роботи у неприбутковому секторі є перевагою.
Навички:
- Спроможність аналітично мислити та точно висловлюватись.
- Гарні навички роботи з MS Excel та вміння обробляти великі масиви даних.
- Вміння упорядковувати велику кількість документів та даних.
- Навички самостійного планування робочого дня в рамках заданих дедлайнів.
- Досвід роботи з первинними бухгалтерськими документами.
Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»
- Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
- Результативність роботи та уміння працювати у команді
- Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
- Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.
- Готовність до відряджень.
Додаткова інформація:
Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:
- оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
- після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
- додаткові пільги, що встановлені в Організації;
- при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.
Як подати заявку на участь в конкурсі:
Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу [email protected] до 04 вересня 2020 року.
У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.
Кінцевий термін подання резюме: 04 вересня 2020 року.
За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.
Зверніть увагу:
У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.