Навіщо посилювати видимість організації в громаді?

Навіщо посилювати «візібіліті» громадської організації в спільноті? На думку сучасних фахівців з комунікацій, сьогодні в умовах інформаційного шуму надзвичайно складно привернути, утримати увагу ...

Додано:
Alexander Wolf

unity
Навіщо посилювати видимість організації в громаді?

Навіщо посилювати «візібіліті» громадської організації в спільноті? На думку сучасних фахівців з комунікацій, сьогодні в умовах інформаційного шуму надзвичайно складно привернути, утримати увагу споживачів (населення). Та, головне, спонукати їх до певних активностей. Наприклад, суспільно корисної волонтерської діяльності чи розвитку громади. І головними “конкурентами” громадської організації у цій «боротьбі за увагу» є інші суспільні явища й інститути. У випадку Центру кластерного розвитку – такі «конкуренти» – загальна бідність населення, низький рівень соціальної мобілізації, корупція у сфері охорони здоров’я, небажання влади модернізуватися і т.д. Інформація про ці та багато інших негативних явищ сприяє тому, що увага людей ніби розсіюється і посилюється нехіть і спроможність до змін.

19-21 серпня 2020 р. у м.Мелітополі у рамках проєкту міжнародної технічної допомоги «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства», який реалізується ГО «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання» ГО «Центр кластерного розвитку паліативної та реабілітаційної допомоги «Ми» проводила тренінг “Цифрові інструменти для посилення візібіліті організації в громаді і стабільного фандрейзингу в умовах кризи”.

Під час тренінгу члени організації «Ми» зробили висновок: одним із перших кроків для організації має стати вивчення і фіксація цільової групи і її цінностей, потреб, інтересів, запитів. В цілому, за 3 роки активної роботи «Ми» вже створила такий портрет свого «ідеального партнера». Людей у сфері охорони здоров’я хвилює корупція в медицині, не бажання медичного персоналу допомогти й надавати принаймні інформацію про доступні пільги й наявні послуги. Громада об’єднується навколо протидії цьому. Інформаційна політика організації має вибудовуватися власне навколо цих тем.

В результаті послідовної комунікаційної роботи навколо цих тим починаються об’єднуватися небайдужі громади. Наприклад, у Мелітополі діє Агенція місцевого розвитку. Вона висловила прохання організувати навчання для медичних працівників щодо першої медичної допомоги і надавати психологічну підтримку медперсоналу. Співпраця з Агенцією в цьому контексті могла би сприяти тому, щоб лікарі та медичні сестри підвищили би свою спроможність до активних (проактивних) змін у регіоні.

Апатія, байдужість і небажання змінювати ситуацію – ось головні вороги громадської організації та спільноти в цілому. Але місія будь-якої громадської організації – захист законних інтересів своїх членів, модернізація громади й створення умов для її усебічного розвитку (у випадку ГО «МИ» – у сфері охорони здоров’я, соціального захисту, реабілітації і паліативної допомоги в кінці життя). І для того, щоб медична спільнота помітила громадські ініціативи, обов’язково потрібно збільшувати їх видимість і широко залучати небайдужих медичних працівників до суспільно корисних ініціатив.

Олександр Вольф, БО «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги»

 


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я