Формула успішного посту: як створити «вірусний» контент
Операційна директорка digital-агенції Postmen Ольга Ситник розповіла, як створити віральний контент в соцмережах і зробити так, щоб його шерили всі. Чого хочуть всі в соцмережах? Всі хочуть ...
Додано:
Inna Kurylo
Операційна директорка digital-агенції Postmen Ольга Ситник розповіла, як створити віральний контент в соцмережах і зробити так, щоб його шерили всі.
Чого хочуть всі в соцмережах?
Всі хочуть вірального контенту або контенту з вірусним ефектом. Зробив пост — і його побачив майже весь світ. Для цього у комунікації повинен бути фан. Більшість челенджів у соцмережах про щось веселе та позитивне. Не зважаючи на складність нашого життя, люди не хочуть асоціювати себе з чимось сумним. Якщо у вас вийде викликати посмішку у читачів, то велика ймовірність того, що вони поділяться вашим постом або ж напевно поставлять лайк.
Свій креатив чи репост?
Унікальний контент залучає більшу кількість людей. Якщо ви бачите, що щось активно шериться в мережі — приєднуйтесь до цього. Будьте в тренді. Не випадайте з інформаційного поля. Якщо не можете зробити вірус самі, не втрачайте інформаційні приводи, долучайтеся до них. В соцмержах ви знаходитеся не у вакуумі, а в постійній взаємодії з іншими брендами, компаніями, людьми. Розповідайте про те, що зараз в контексті.
Як зацікавити онлайн-аудиторію?
За статистикою, аудиторію в соцмережах найбільше цікавлять ролики з їжею, на другому місці — одяг та краса, треті в списку — тварини.
Фото зроблене на телефон цікавить більше, ніж ідеальна картинка. Соціальні мережі від традиційних медіа відрізняються трушністю. Користувачі соцмедіа надають перевагу людям, які виглядають по-справжньому, не досконало. Люди бачать щирість, розуміють, що їм не нав’язують, не продають, саме це допомагає достукатися до аудиторії.
Важливо, щоб у бренда був фронтмен. Не обов’язково це власник бізнесу. Людям цікаво яка особистість стоїть за брендом, як вона живе, чим захоплюється. Бренд потрібно олюднювати, щоб викликати емоції і довіру які монетизуються.
Що краще, відео чи картинка?
Якщо є можливість, робіть відео для своїх комунікацій в соцмережах. Вони отримають на 59 % більше залучення та охоплення. 56 % користувачів дивляться відео без звуку, тому що скролять стрічку в автобусі, салоні краси, слухаючи музику. Якщо у відео немає титрів — люди не зрозуміють про що йдеться. Всі ми вже звикли до 15-секундного сторіз. Відео довжиною 3 хвилини — це відео довжиною в життя.
Багато років ми працювали з квадратним відео, тому що іншого розміру були екрани наших телефонів. Такий формат був доречним, адже разом з підводкою і панелькою для лайків та шерів пост займав весь екран. Зараз розмір телефону змінився, і за статистикою, на вертикальне відео люди більше клікають та взаємодіють, бо вони зручніші. Ваш контент займає всю площу екрану, ви не відволікаєтеся на сторонню інформацію в стрічці.
Якщо у вас є історія, яку треба розповідати довгим лонгрідом — зробіть відео. Візуальний матеріал легше сприймати. Запаковуйте довгий текст у відео з короткими тезами.
Дієвий інструмент, який допоможе просунути ваш продукт в соцмережі — онлайн-трансляції. Лайви отримують у 6 разів більшу взаємодію і в 10 разів більше охоплення. 15-20 хвилин — це ідеальна довжина для прямого ефіру.
Як працювати з текстом в соціальних мережах?
За статистикою, людина витрачає 3 секунди на читання посту у фейсбуці. Якщо за цей час ви не зачепили увагу — людина скролить далі. Важливу інформацію не будуть читати, якщо ви розмістите її у 25-му реченні. Пишіть про найголовніше на початку, далі — пояснення. В кінці залишайте посилання.
Чим коротше повідомлення, тим ефективніше. У людей немає часу читати довгі тексти. Найбільшу кількість лайків та коментів отримують пости до сімдесяти слів. Ставте питання аудиторії, звертайтеся, до чогось закликайте. Так ви зможете скерувати діалог у потрібне русло та отримати фідбек. Одна з головних особливостей соцмереж — тут можна отримати моментальний зворотній зв’язок.
Де криються деталі?
62% користувачів починають більше цікавитися брендом чи продуктом після того, як побачили його у stories. Стрічка і сторіз відрізняються.
Якщо в стрічці робимо пост 2-3 рази на тиждень, то у stories можна постити кожен свій крок. 70 % людей дивляться від 1 до 20 слайду. В них можна розповідати історії, робити серіали. До того ж, stories — це інтерактив. Тести, голосувалки, запитання — там є все для спілкування з підписниками.
Працюйте з хештегами, вони набирають популярності та допомагають збільшувати кількість енгейджменту і взаємодії з вашими публікаціями. Оптимальна кількість хештегів для поста — 8.
Алгоритми фейсбуку та інстаграму побудовані так, що лише органіки не вистачить для того, щоб розігнати вашу комунікацію та охопити якомога більше людей. Друга частина роботи — правильно налаштована таргетингова реклама.