Media Boost 2.0: Інтенсив для інфлюенсерів: сторітелінг, монетизація та розумні додатки
Із карантином чи без, медіа змінюються, і процес стає все динамічнішим. Люди по-іншому шукають інформацію, по-іншому її споживають та по-іншому взаємодіють. Що робити, аби ваш контент знайшли і поширили, і як це монетизувати?
Традиційна журналістика втрачає монополію на інформування, і все більше аудиторії орієнтується на соцмережі, інфлюенсерів та нові, привабливіші формати новин. Медійникам доводиться серйозно попрацювати аби створити контент, який може конкурувати із вірусними відео, і часто журналістам це не вдається.
Наш медіа-інтенсив допоможе зрозуміти, як адаптувати свій контент до вимог аудиторії, як робити якісну цифрову журналістику, як її монетизувати та як з новими додатками розказати історію інтерактивно.
У співпраці з America House Kyiv та за підтримки Посольства США в Україні, Digital Communication Network організує серію вебінарів зі сторітелінгу, монетизації та розумних додатків. Курс залучить медіа-експертів з України та з-за кордону.
Інтенсив складатиметься із 20 інтерактивних воркшопів: про нові формати для контенту, взаємодію, монетизацію, стратегічну комунікацію та технології для медіа.
Усі, хто відвідає 11+ воркшопів, отримає сертифікат.
Стежте за програмою – деякі сесії будуть доступні лише учасникам попередніх. Тому не пропускайте.
Дізнатися більше про сесії та зареєструватися можна тут https://www.mediaboost.live/
Програма воркшопів:
Лекції
- Робота під час пандемії: подолати стрес та вигорання
- Стратегічні комунікації
- Написання грантових заявок
- Монетизація у соціальних мережах
- Робота з подкастами: від ідеї до запуску
Тренінги/Skills Institute
- Як знімати на смартфон та робити динамічні стріми та мобільні історії?
- Як без декорацій та обладнань створити гарну відео-картинку?
- Як писати цікаві історії, які будуть читати та поширювати?
- Як запустити та монетизувати канал YouTube?
- Як створити успішну email-розсилку?
- Як монетизувати подкаст?
Тех-презентації/Tech Demos
- Як працювати із додатками, гаджетами та програмами, які полегшують комунікацію та роботу медійників?
- Як працювати із онлайн-редакторами?
- Як використовувати плагіни та додатки Facebook та Instagram для кращого сторітелінгу?
- Розмови із творцями аплікацій про їхні переваги та приховані можливості
Участь безкоштовна, але необхідно попередньо зареєструватися. У вас є можливість зареєструватися на усі воркшопи або ж обрати ті, які вас найбільше зацікавили.
Мова воркшопів – українська та англійська.
Про DCN: The Digital Communication Network – це спільнота, яка об’єднує 6,000 професіоналів цифрової епохи, що разом генерують ідеї, продукти та інструменти для медіа, ГО, бізнесу та уряду. Створена у 2015, організація є платформою для співпраці експертів із різних галузей: журналістів, розробників, громадських активістів та інших.
Про America House Kyiv: Американський дім у Києві – це передовий центр американської культури, освіти й інформації про США в Україні. Американський дім організовує різні заходи, у тому числі лідерські програми та програми для професійного розвитку, воркшопи з англійської, концерти тощо. Американський дім створює можливості для творчого мислення і роботи, налагодження міжкультурних мостів, співпраці і нових знайомств.