В судах Луганської області пройшли тренінги з питань удосконалення комунікаційних навичок у роботі з вразливими категоріями населення

2 та 3 вересня 2020 року за ініціативи Громадської організації «Правозахисний рух в підтримку прав біженців та відновлення демократичного Донбасу» в рамках проекту «Інформаційна підтримка ...

Додано:
platforma.lg

зображення_viber_2020-09-04_12-14-08
В судах Луганської області пройшли тренінги з питань удосконалення комунікаційних навичок у роботі з вразливими категоріями населення

2 та 3 вересня 2020 року за ініціативи Громадської організації «Правозахисний рух в підтримку прав біженців та відновлення демократичного Донбасу» в рамках проекту «Інформаційна підтримка відвідувачів місцевих загальних судів Донецької / Луганської області» було проведено серію тренінгів за темою: «Вдосконалення комунікаційних навичок у роботі з уразливими категоріями населення». 

Тренером заходів стала Тетяна Вергун, психологиня, консультантка зі зв’язків із громадськістю, громадська діячка, журналістка. 

2 вересня для представників судової та правозахисної систем тренінг відбувся у приміщенні Новоайдарської районної адміністрації.

3 вересня для працівників апарату та суддів були проведені заняття в Сєвєродонецькому міському суді Луганської області. 

Тренінги спрямовані на розвиток навичок роботи з вразливими групами клієнтів працівників судових органів та органів системи БВПД, які здійснюють консультування та надають судові і правові послуги клієнтам, зокрема, постраждалим від домашнього насильства та гендерно обумовленого насильства, учасникам АТО, внутрішньо переміщеним особам, особам похилого віку, людям з інвалідністю. 

До занять було включено програму з підвищення навичок комунікації працівників суду у роботі з людьми з інвалідністю, яка розроблена Національною школою суддів (НШСУ) у співпраці з РГБФ «Право і демократія». 

«Проведені тренінги спрямовані на розвиток практичних навичок роботи з вразливими клієнтами, зокрема, налагодження ефективної комунікації, емпатичного слухання, інтерв’ювання та консультування тощо, а також врахування етичних та ціннісних аспектів під час роботи з клієнтами, які слугують підґрунтям для якісного надання правової допомоги, судових послуг та захисту прав людини» – розповідає керівник проекту Олексій Кормілецький

Ця публікація була підготовлена в межах Програми ООН із відновлення і розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу. Думки, зауваження, висновки або рекомендації, викладені в цьому документі, належать авторам і не обов’язково відображають погляди ООН або Європейського Союзу.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Анонс: Школа врегулювання конфліктів та миротворчості у територіальних громадах

Як зберегти традиційну культуру та нашу ідентичність, міркували на триденному заході у Богуславі

До 40 протезів на місяць: як у Полтаві протезують та реабілітують людей після поранень

До своєї природи: у Києві відкрилась виставка з любов’ю до української спадщини

10 років БФ «Твоя опора»: зібрано й надано допомогу на 710 млн грн

Ресурсні центри неурядового сектору Півдня України обмінялись досвідом та обговорили нові ініціативи