Запрошуємо на DOCU/PRO talk зі Стефані Фукс, менеджеркою з фестивальної дистрибуції Autlook Filmsales (Австрія).
У прямому ефірі Стефані Фукс розповість про особливості побудови успішних фестивальних стратегій для документальних фільмів. Розкаже, як обирати сейлз-агента та як адаптувати стратегію дистрибуції фільму до нових обставин, що приніс із собою COVID-19. Стефані докладно розповість про всі етапи життя фільму після того, як його виробництво закінчено, та відповість на питання аудиторії.
Запрошуємо продюсерів/ок, режисерів/ок, дистриб’юторів/ок та всіх, кому цікаво дізнатися більше про секрети успіху документальних фільмів, долучитися до розмови та поставити свої питання Стефані онлайн. Для цього необхідно зареєструватись як учасник/ця вебінару.
Лінк для реєстрації: тут.
Після реєстрації ви отримаєте повідомлення на емейл із деталями доступу. Кількість місць обмежена, тож не зволікайте! Розмова буде вестись англійською мовою. Якщо не встигнете зареєструватись, зможете дивитися трансляцію у соцмережах.
Стефані Фукс має багаторічний досвід у якості фестивальної менеджерки та міжнародної сейлз-агентки для документальних фільмів. У цій презентації вона розповість режисерам та продюсерам про процес того, як фільм досягає фестивальної аудиторії. Як сформувати фестивальну стратегію для свого фільму? Які матеріали потрібні для того, щоб пітчити фільм, як працює подача на фестиваль і як виглядає хороший трейлер? Як COVID-19 вплинув на цьогорічний фестивальний ландшафт? Як пристосуватися до гібридних та онлайн-фестивалів? Як звернутися й обрати сейлз-агента, з яким ви будете працювати?
Трансляцію мовою оригіналу (англійська) можна буде подивитися на Youtube-каналі Docudays UA. З синхронним перекладом на українську — на DOCUSPACE та фестивальній Facebook-сторінці.
Також трансляція розмови відбуватиметься на сторінках наших партнерів – MOVIEGRAM, VGL, Накипело.
Подія у facebook.
_____________________________
Festival strategy or Why do you need a sales agent?
24.09 @ 19:00 you are invited to a DOCU/PRO talk with Stephanie Fuchs, the Festival Manager at Autlook Filmsales (Austria).
How do you set up a festival strategy for your film? Which materials do you need to pitch the film, how do festival entries work and what does a good trailer look like? How has COVID-19 impacted this year’s festival landscape? How does one adapt to the new reality of hybrid and online festivals? How to approach and select a sales agent to work with? Stephanie will talk about every stage a film goes through after it’s finished and about her work with international film festivals.
We invite producers, directors, distributors and anyone interested in learning how to make a documentary successful to join the conversation and ask Stephanie any festival-related questions you might have. To participate, you need to sign up for the webinar at the link.
Upon registration, you will receive an email with access details. The number of participants is limited, so register now to be one of the select few.
The conversation will be in English.
If you miss your chance to sign up for the webinar you will be able to watch the broadcast online on our social media.
You can watch the stream in the original language (English) on the Docudays UA YouTube channel. It will be available with simultaneous interpretation into Ukrainian on DOCUSPACE and the festival Facebook page.