Грант на створення громадського ресурсного центру розвитку волонтерства

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
katerynaa.tarasiuk

Фото: Артем Гетьман / ПРООН в Україні
Грант на створення громадського ресурсного центру розвитку волонтерства

ООН оголошує грант на створення громадського ресурсного центру розвитку волонтерства.

1. ВСТУП

Це оголошення має на меті надати інформацію про конкурс грантів для неурядових організацій, які здійснюють діяльність на території Донецької області, що проводиться Програмою ООН із відновлення та розбудови миру, та пояснити процедуру подачі проєктних пропозицій. В оголошенні викладені критерії відповідності вимогам конкурсу, процес подачі та відбору проєктних пропозицій, а також критерії оцінки проєктів, які будуть обрані в межах цього конкурсу.

Загальна стратегія конкурсу полягає у застосуванні орієнтованого на громаду підходу для забезпечення соціальної згуртованості та громадської безпеки. Конкурс проводиться за наступним цільовим напрямом:

UN_RPP_3_2020_33_VOL: «Створення громадського ресурсного центру розвитку волонтерства»

Фінансування в межах конкурсу грантів буде надано за підтримки урядів Данії, Швеції та Швейцарії.

Фінансове адміністрування грантового конкурсу покладене на Програму розвитку ООН (ПРООН).

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОГРАМУ ООН ІЗ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗБУДОВИ МИРУ

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують тринадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.

3. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ ТА ТЕРИТОРІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНКУРСУ

3.1. Громадські або благодійні організації, що подаватимуть проєктні пропозиції за цим конкурсом, мають відповідати наступним обов’язковим вимогам:

  • бути офіційно зареєстрованими зі статусом юридичної особи на території Донецької області;
  • мати статус неприбуткової або благодійної організації (коди неприбутковості 0032, 0034, 0036, 0038, 0039 або 0048);
  • мати досвід роботи від 2 років відповідно до тематики конкурсу (у сфері громадської безпеки, взаємодії поліції та громади на засадах партнерства, соціальної згуртованості, гендерної рівності;
  • мати підтверджений досвід впровадження щонайменше двох проєктів, один із яких обов’язково повинен мати реалізацію інфраструктурної складової, та звітування за ними;
  • мати відповідних фахівців та персонал проєкту для його реалізації (керівник проєкту, фінансовий спеціаліст/бухгалтер та інших фахівців відповідно до потреб проєкту). У випадку, якщо залучення фахівців передбачається лише за умови підтримки проєктної пропозиції, описова заявка має містити ключові вимоги, що висуватимуться до кожного з фахівців, передбаченого проєктом (профільна освіта, досвід роботи, тощо);
  • досвід роботи у сфері молодіжної політики, соціального захисту буде перевагою;
  • знання нормативного регулювання з питань запобігання та протидії домашньому та гендерно зумовленому насильству, взаємодії суб’єктів та організації надання послуг буде перевагою.

3.2. Персонал, залучений до виконання проєкту, повинен відповідати наступним вимогам:

  • проєктна команда щонайменше має складатися з: координатора проєкту (відповідального за загальну координацію імплементації проєкту та подання відповідних звітів Програмі ООН із відновлення та розбудови миру), бухгалтера (відповідального за ведення обліково-фінансової звітності);
  • досвід роботи у громадському секторі не менше трьох років (для керівника проєкту);
  • знання мов – вільне володіння українською мовою;
  • бухгалтер повинен мати вищу освіту (пов’язану із бухгалтерським обліком), досвід роботи у сфері бухгалтерського обліку не менше двох років;
  • готовність впроваджувати всі правила та регламенти співпраці, запропоновані міжнародним донором.

Зайнятість персоналу:

  • керівник проєкту – не більше 0,5 – 0,75 ставки;
  • бухгалтер – не більше 0,25 – 0,5 ставки.

3.3. Території реалізації конкурсу, вимоги до реєстрації та досвіду організацій:

Проєкт, який буде реалізовуватися за кошти цього грантового конкурсу, повинен реалізовуватися на території м. Слов’янськ.

Пропозиції від організацій, які не відповідають наведеним вимогам, розглядатися не будуть. Заявки, надіслані від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій, релігійних організацій, розглядатися не будуть.

Організації, що мають поточну грантову угоду із компонентом «Громадська безпека та соціальна згуртованість» Програми ООН із відновлення та розбудови миру, можуть подавати проєктні заявки на цей конкурс за умови якщо діяльність за поточною угодою буде повністю завершена до 30 жовтня 2020 року (включно із поданням фінансової і програмної звітності).

4. ОПИС ЗАВДАННЯ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ

Цей конкурс заявок пов’язаний з відбором однієї проєктної пропозиції та спрямований на підвищення рівня культури волонтерства та громадської участі шляхом створення та забезпечення діяльності громадського ресурсного центру розвитку волонтерства.

Обов’язковою умовою є передача щойно створеного об’єкта/служби на баланс відповідної міської/районної/селищної ради та забезпечення утримання створених установ після закінчення реалізації проєкту за кошти місцевих бюджетів зі сторони місцевих органів виконавчої влади та/або органів місцевого самоврядування.  

У межах поданих проєктних пропозицій при створенні громадського ресурсного центру розвитку волонтерства очікуватиметься виконання таких завдань:

  • розширити можливості для розвитку сталих волонтерських програм на рівні громади (із підтримки як індивідуального, так і групового волонтерства), підтримки культури волонтерської діяльності;
  • розробити концепцію діяльності та стратегію розвитку громадського ресурсного центру розвитку волонтерства на рівні громади, затвердити її на партисипативній основі;
  • забезпечити ефективну міжвідомчу взаємодію на місцевому рівні, відповідно до законодавства України щодо здійснення волонтерської діяльності; налагодити міжсекторальне партнерство (влада/місцеве самоврядування – бізнес – громада – освіта – соціальні служби – надавачі безпекових послуг – інші зацікавлені сторони) для спільного планування та втілення сталих волонтерських програм;
  • розробити та втілити системи залучення та мотивації волонтерів, програми їх підготовки та розвитку потенціалу, що узгоджені із профілями відповідних волонтерських програм;
  • розробити систему моніторингу та оцінки діяльності волонтерських програм;
  • забезпечити місцем для організації діяльності центру за інформаційним, адвокаційним та освітнім напрямами (за необхідністю виконання ремонтних робіт, придбання обладнання та оснащення приміщень тощо з урахуванням вимог чинного законодавства);
  • приміщення (будівля, споруда або частина будівлі), в якому буде розташовано ресурсний центр, повинно бути забезпечено усіма видами комунальних послуг, відповідати санітарно-гігієнічним нормам і вимогам пожежної безпеки, а також облаштовано з метою гарантування безпеки осіб, що користуються послугами центру, у тому числі працівників центру, (відокремлена будівля або відокремлені входи, пожежна сигналізація, вогнегасник, план евакуації при пожежі, інформаційна вивіска на вході, аварійний вихід тощо);
  • для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в установленому порядку забезпечити доступ до будівлі та приміщень центру та прилеглої до них території, а також забезпечити розумне пристосування та універсальний дизайн приміщення центру відповідно до Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” та згідно з вимогами державних будівельних норм, стандартів і правил;
  • забезпечити відповідні умови для надання психологічних, інформаційних, юридичних та інших послуг користувачам центру: наявність однієї кімнати для персоналу та індивідуальних консультацій, одного приміщення з можливістю організації віддаленої та цифрової роботи та однієї кімнати для групової роботи в приміщенні центру;
  • забезпечити прийняття рішення місцевого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування про створення комунального закладу «Громадський ресурсний центр підтримки волонтерства», або про утворення центру як структурного підрозділу іншого закладу/установи соціального чи іншого спрямування з затвердженими положенням, кошторисом, структурою та чисельністю працівників закладу, згідно чинного законодавства України, не пізніше закінчення терміну реалізації проєкту;
  • забезпечити ефективну презентацію діяльності центру у комунікаційному просторі громади та за її межами (має свою сторінку/сайт на офіційних вебресурсах ОМС та соціальних мережах).

Очікувані результати:

  1. У м. Слов’янськ Донецької області створено та передано на баланс відповідного органу місцевого самоврядування громадський ресурсний центр розвитку волонтерства.
  2. На партисипативній основі затверджено концепцію діяльності та стратегію розвитку громадського ресурсного центру із розвитку волонтерства.
  3. На базі ресурсного центру із розвитку волонтерства ефективно функціонує щонайменше п’ять волонтерських програм, до яких залучено щонайменше 50 спеціально підготовлених волонтерів.
  4. Встановлено ефективні соціальні партнерства, які забезпечують сталість волонтерських програм (укладено щонайменше п’ять угод про міжсекторальні партнерства);
  5. Центр ефективно представлено у комунікаційному просторі громади (має свою сторінку/сайт на офіційних вебресурсах ОМС та соціальних мережах).

5. ВИМОГИ ДО СПІВФІНАНСУВАННЯ ТА ТРИВАЛІСТЬ ПРОЄКТУ

Тривалість проєкту – до 14 місяців. Початок імплементації проєкту – 9 листопада 2020 року.

Проєктним пропозиціям, у межах яких буде запропоноване співфінансування (не менше ніж 10% від загального бюджету проєкту), надаватимуться додаткові бали при розгляді відповідно до критеріїв оцінки проєктних пропозицій. Під співфінансуванням мається на увазі наявність іншого джерела фінансування крім Програми ООН із відновлення та розбудови миру. Власний фінансовий внесок організації має бути підтверджений відповідними обліково-бухгалтерськими документами на етапі подачі фінансової звітності за проєктом. Наявні у організації матеріальні цінності (включаючи офісне приміщення та офісну техніку) у якості співфінансування не розглядатимуться.

Додаткову перевагу отримують організації, проєктні заявки яких будуть мати листи підтримки від: партнерських громадських організацій щодо спільної участі у реалізації проєкту; органів державної влади або органів місцевого самоврядування щодо гарантій взяття об’єкту на баланс та його подальше утримання за рахунок бюджетних коштів відповідно до чинного законодавства тощо.

6. ВИТРАТИ ПРОЄКТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

6.1. Дозволені витрати

Прийнятними вважаються витрати, які:

  • необхідні для досягнення цілей та завдань проєкту;
  • що відповідають принципу ефективності та економічності витрат («найвища якість за найнижчу ціну»).

Кошти, надані в межах конкурсу, можуть бути використані винятково для оплати:

  • праці персоналу організації та залучених експертів;
  • товарів та послуг, необхідних для реалізації проєктної діяльності;
  • комунікаційних та інформаційних послуг;
  • консультаційних послуг, необхідних для досягнення проєктних цілей;
  • оренди приміщень (для проведення тренінгів, групової роботи, тощо), обслуговування заходів, та інших послуг, передбачених проєктною діяльністю;
  • друкарських, типографських і копіювальних послуг;
  • витратних матеріалів і канцелярських товарів;
  • транспортних та інших витрат, пов’язаних із проєктною діяльністю.

6.2. Обов’язкові витрати:

  • оплата послуг керівника проєкту та фінансового спеціаліста/бухгалтера (або передбачення цих послуг як власного внеску чи фінансування із інших джерел);

6.3. Неприйнятними є витрати, пов’язані з:

  • підготовкою проєктної пропозиції для участі в конкурсі;
  • сплатою боргів;
  • відшкодуванням витрат, пов’язаних із коливанням валютного курсу;
  • міжнародними відрядженнями;
  • орендою офісу та сплатою комунальних послуг.

Адміністративні витрати фінансової пропозиції не можуть перевищувати 5% від загальної вартості проєктної пропозиції. Витрати на оплату праці працівників проєкту не можуть перевищувати 20% від загальної вартості проєктної пропозиції.

7. ПОРЯДОК ПОДАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ОТРИМАННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

Аплікаційний пакет складається з:

  1. Аплікаційної онлайн-форми, заповненої онлайн за посиланням, що містить основні відомості про організацію та проєктну пропозицію.
  2. Повної аплікаційної форми (заповненої у форматі MS Word), в якій описано організаційний план та план впровадження проєкту (*.docx/*.doc);
  3. Фінансової пропозиції (запропонований бюджет у форматі Excel);
  4. Відсканованих копій наступних документів (*.PDF або *.JPG):
  • свідоцтво про реєстрацію або витяг;
  • довідка з податкової інспекції про внесення організації до Реєстру неприбуткових організацій з зазначенням коду неприбутковості.

5. Усіх документів, що підтверджують відповідність технічним критеріям, зазначеним у розділах 3.1 та 3.2 цього оголошення;

6. Листа-підтримки від місцевих органів виконавчої влади та/або органів місцевого самоврядування, в якому необхідно зазначити:

  • розмір співфінансування проєктної діяльності від органів місцевої влади та конкретні статті витрат, які будуть профінансовані;
  • зобов’язання прийняти рішення про створення комунального закладу «Громадський ресурсний центр підтримки волонтерства» або про утворення центру як структурного підрозділу іншого закладу/установи соціального чи іншого спрямування з затвердженими положенням, кошторисом, структурою та чисельністю працівників закладу, згідно чинного законодавства України, не пізніше закінчення терміну реалізації проєкту;
  • органи та/або посадові особи, які здійснюватимуть контроль за виконанням рішення;
  • заклад/установа соціального чи іншого спрямування, структурним підрозділом якого буде центр (у випадку, якщо центр не буде самостійною юридичною особою);
  • орієнтовну структуру та чисельність працівників комунального закладу/структурного підрозділу;
  • орієнтовний розрахунок видатків до кошторису на утримання комунального закладу/структурного підрозділу та джерела фінансування.

7. За умови проведення капітального ремонту приміщень на конкурс має бути подана проєктно-кошторисна документація (ПКД).

Проєктно-кошторисна документація (ПКД) має бути розроблена з дотриманням наступних вимог:

  • законодавства;
  • державних будівельних норм;
  • нормативно-правових актів з охорони праці;
  • державних стандартів і правил, зокрема вимог доступності для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення та вимог з енергозбереження та енергоефективності;
  • технічна документація повинна містити відповідні креслення, технологічні карти, діаграми, рішення, звіти, плани розміщення обладнання та меблів, матеріали, технічне обладнання та кошторисний розрахунок витрат для організації ремонтно-будівельних робіт;
  • матеріали та обладнання, зазначені в специфікації, повинні мати відповідні санітарно-гігієнічні сертифікати, сертифікати пожежної безпеки та мають бути дозволені для застосування в будівлях і спорудах відповідного типу;
  • матеріали та обладнання, зазначені в специфікації, повинні бути доступні на ринку України;
  • інформація у проєктно-кошторисної документації, що стосується робіт та матеріалів, має бути достатньо деталізована з вказівками всіх необхідних розмірів, технічних характеристик та інших необхідних даних для виконання подальших ремонтних робіт. Усі графічні рішення, повинні мати докладні специфікації.

Проєктна документація виконується в одну стадію (ДБН А.2.2-3:2014, п.4.6.1): Робочий проєкт – РП.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту визначити розрахунком відповідно до будівельних норм та будівельних стандартів згідно ДСТУ 8855:2019.

Прийняті в проєкті заходи повинні забезпечувати безпеку і охорону праці відповідно до діючих норм і правил.

Проєктну документацію розробити з дотриманням вимог:

Виконавець розробляє робочий проєкт у відповідності з вимогами ДБН А.2.2-3-2014 у складі:

  • архітектурно-будівельні рішення;
  • водопровід та каналізація;
  • електрообладнання та електроосвітлення;
  • опалення, вентиляція та кондиціювання;
  • технологічні рішення (передбачити перелік та розташування необхідної меблі та обладнання відповідно до призначення приміщень);
  • пояснювальна записка;
  • кошторисна документація;
  • технічне обстеження будівлі.

За необхідністю додати до складу ПКД додаткові розділи (блискавкозахист, вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій, пожежна сигналізація, тощо).

Обов’язкове отримання експертного звіту кошторисної частини ПКД згідно діючих нормативних документів (для СС1).

Проєктувальник зобов’язаний виконувати коригування ПКД відповідно до коментарів експертного бюро, при наявності таких, до моменту отримання позитивного звіту.

Авторський нагляд збоку проєктної організації є обов’язковим та повинен бути організований відповідно до ДСТУ-Н Б А.2.2-11:2014. Проєктна організація повинна організувати відвідування своїми фахівцями (інженери-конструктори, архітектори, інженери-електрики і т. д.) об’єктів на будівельному майданчику, мінімум тричі (на початку будівництва, в ході будівництва і в кінці будівельних робіт) для авторського нагляду та відповідного заповнення журналу авторського нагляду. За необхідності, кількість відвідувань може бути збільшено.

До вартості проєктної пропозиції має бути включений технічний нагляд. Вартість технічного нагляду має бути розрахована як 2% від вартості будівельних робіт, підрядник для технічного нагляду буде рекомендований зі сторони ПРООН. Технічний нагляд буде оплачуватися із коштів гранту.

Організації, що подають проєктні пропозиції, повинні заповнити онлайн аплікаційну форму (пункт 1), а також подати повний аплікаційний пакет (пункти 2-6), зазначений вище, за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення:

UN_RPP_3_2020_33_VOL: «Створення громадського ресурсного центру розвитку волонтерства»

Повний аплікаційний пакет повинен бути поданий  до  12 жовтня 2020 року, 12:00

Аплікаційний пакет (пункти 2-6) повинен бути надісланий одним листом у архіві (*.rar) розмір якого не має перевищувати 15 Mb.

Отримані проєктні пропозиції будуть перевірені на відповідність вимогам конкурсу, і ті, що відповідатимуть вимогам, будуть передані на розгляд конкурсної комісії.

Проєктні пропозиції, що надійдуть після вказаного в оголошені терміну з будь-яких причин, не розглядатимуться.

Для отримання відповідей на запитання, що можуть виникнути під час підготовки проєктних пропозицій за цим конкурсом, будь ласка, надсилайте їх у письмовому вигляді за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення  «UN_RPP_3_2020_33_VOL: Запит інформації». Відповіді будуть надані протягом 1-2 робочих днів. Усі запити мають бути надіслані не пізніше, ніж за 48 годин до закриття конкурсу.

8. ОЦІНЮВАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

8.1. Оцінювання проєктних пропозицій проходить у декілька етапів.

Етап 1: Розгляд поданих проєктних пропозицій конкурсною комісією. На цьому етапі подані проєктні пропозиції оцінюються відповідно до критеріїв оцінки, і проєктні пропозиції, що набрали менше 70 балів від загальної кількості балів будуть відхилені. Пропозиції, що потребуватимуть доопрацювання відповідно до рекомендацій конкурсної комісії, будуть повернуті на доопрацювання зі встановленням строків подання оновленої пропозиції.

Етап 2: Остаточне ухвалення переможних проєктних пропозицій, рекомендованих конкурсною комісією до підтримки.

Конкурсна комісія складатиметься з представників Програми ООН із відновлення та розбудови миру відповідно до їх ключових напрямів роботи та залучених експертів. Також конкурсна комісія має право звернутися до незалежної експертної думки в ході відбору проєктних пропозицій чи до думки місцевих органів влади, на території яких передбачена діяльність проєкту.

8.2. Критерії оцінки проєктів:

 

Узагальнена форма оцінки технічної пропозиції

Максимальний бал

1.

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу (подана заявка відповідає тематиці – 10 балів, відповідає пріоритетам – 10 балів; заявка частково відповідає тематиці – 5 балів, частково відповідає пріоритетам – 5 балів; заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу – 0 балів)

10

2.

Узгодженість мети, завдань та методів виконання проєкту (мета, завдання та методи виконання проєкту повністю узгоджені між собою – 10 балів, частково узгоджені – 5 балів, не узгоджені – 0 балів)

10

3.

Конкретність, досяжність та результативність заходів, запланованих проєктом (Заходи, заплановані проєктом конкретні – 5 балів, досяжні – 5 балів, та результативні – 10 балів, заходи не відповідають переліченим умовам – 0 балів)

20

4.

Досвід організації-заявника у питаннях, передбачених проєктною пропозицією (компетентність заявника підтверджена досвідом втілення проєктів, що відповідають напрямкам Конкурсу – 5 балів, організація має досвід втілення проєктів, але у суміжних до проєктної пропозиції напрямках – 3 бали; у організації немає досвіду або його попередні проєкти не відповідають напрямкам Конкурсу – 0 балів)

5

5.

Обґрунтованість запланованих витрат та необхідних ресурсів у співвідношенні до очікуваних результатів (фінансова пропозиція є обґрунтованою і відповідає підходу «найвища якість за найнижчу ціну» – 20 балів, фінансова пропозиція потребує перегляду та/або скорочення витрат – 10 балів, фінансова пропозиція не є обґрунтованою – 0 балів)

20

6.

Гендерно специфічні потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи населення із цільових громад враховані у поданій заявці (гендерно специфічні потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи враховані – 10 балів, гендерно специфічні потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи враховані частково – 5 балів, гендерно специфічні потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи не враховані – 0 балів)

10

7.

Наявність співфінансування за проєктом (у фінансовій чи не фінансовій формі) (наявне співфінансування у розмірі 20% – 10 балів, наявне співфінансування у розмірі до 10% – 5 балів, співфінансування відсутнє – 0 балів);

10

8.

Рівень компетентності (профільна освіта, досвід роботи) персоналу проєкту (залучений персонал має відповідний рівень компетенції – 15 балів, частково необхідний рівень компетенції – 10 балів, не має необхідного рівня компетенції – 0 балів)

15

 

Загальний бал

100

 

Примітки

 

 

Зверніть увагу!

  • Подані на конкурс матеріали не повертаються і не рецензуються.
  • Про результати конкурсів учасники будуть повідомлені електронною поштою.
  • Остаточне рішення щодо проєкту чи заявки перегляду не підлягає.
  • Причини відмови чи підтримки проєкту повідомлені не будуть.

9. ЗВІТУВАННЯ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНЮВАННЯ ГРАНТОВИХ ПРОЄКТІВ

9.1. Моніторинг та оцінювання

Отримувач гранту відповідає за моніторинг упровадження проєкту та оцінювання його результатів. Програма розвитку ООН здійснюватиме моніторинг реалізації грантового проєкту через звіти грантоотримувача, зустрічі з працівниками проєкту, їх партнерами та благоотримувачами, а також через участь у заходах проєкту.

9.2. Звітування

Отримувач гранту подаватиме звіти у форматі, визначеному Програмою розвитку ООН:

  • проміжні звіти, які включають опис заходів і результатів за узгодженими моніторинговими індикаторами й фінансовим компонентом (буде уточнено в межах відповідної грантової угоди);
  • короткі звіти на вимогу, які можуть час від часу вимагатися ПРООН, коли буде потрібна інформація про грантовий проєкт в період між регулярними звітами;
  • заключний звіт, який включатиме опис заходів і результатів, а також фінансовий звіт за весь період грантової угоди.

10. ФІНАНСУВАННЯ

Організація-грантоотримувач отримає авансовий платіж на заплановану діяльність у межах грантової угоди. Розмір авансового та подальших платежів буде зафіксовано у грантовій угоді. Цей розмір буде визначений індивідуально з огляду на загальний розмір гранту, тип діяльності тощо. Наступні транші будуть виділені після отримання та затвердження ПРООН проміжних звітів організації.

Зверніть увагу! Фінальний транш у розмірі 10% буде надано організації-грантоотримувачу постфактум після 100% звітування за проєктом, включаючи підтвердження усіх фінансових операцій.

ДОДАТКИ


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на тендерну закупівлю транспортних послуг

Закупівля канцелярських товарів та обладнання для офісу

Відкритий конкурс на закупівлю ЗАРЯДНИХ СТАНЦІЙ ЕКОФЛО

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг м. Кременчук

Конкурс на закупівлю столів,стільців

Конкурс на тендерну закупівлю медичних послуг