Фахівець з координації надання послуг профілактики та догляду і підтримки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
phc1

вакансії
Фахівець з координації надання послуг профілактики та догляду і підтримки

Центр громадського здоров’я, реформує систему охорони здоров’я України та робить кроки до розбудови громадського здоров’я. Рухаючись у ногу з часом та керуючись досвідом світових лідерів у побудові системи громадського здоров’я, ми поліпшуємо здоров’я та якість життя.

Наша команда запрошує Фахівця з координації надання послуг профілактики та догляду і підтримки

Обов’язки:

  • Участь у супервізії роботи надавачів послуг з профілактики та догляду і підтримки (організаційний супровід, прийом звітності та аналіз напрацювань, стратегічне планування тощо);
  • Здійснення моніторингових візитів з метою верифікації даних та надання технічної допомоги організаціям, що надають послуги профілактики та догляду і підтримки.
  • Забезпечення контролю за виконанням та відповідністю умовам договорів в межах реалізації програм;
  • Координація заходів з інституалізації надання послуг з профілактики, догляду та підтримки у зв’язку з ВІЛ, як послуг громадського здоров’я на національному та регіональному рівні;
  • Комунікація із партнерськими організаціями, залученими до реалізації Плану переходу.
  • Участь у аналізі чинного законодавства (бюджетної, соціальної та медичної сфери, місцевого самоврядування тощо) у контексті регулювання надання профілактичних послуг та послуг з догляду та підтримки пацієнтам з ВІЛ.
  • Участь у підготовці звітів та публічних виступів за результатами реалізації діяльності;
  • Звітування та забезпечення якості даних за встановленими формами в рамках впровадження діяльності.

Професійні та кваліфікаційні вимоги:

  • Прихильність до протидії ВІЛ/СНІДу.
  • Досвід роботи на аналогічній посаді та/або у сфері ВІЛ/СНІД, громадського здоров’я.
  • Відповідна вища освіта (громадське здоров’я, соціальні робота, медицина та ін.)
  • Відмінний рівень роботи з комп’ютером, знання MS Word, MS Excel, MS PowerPoint.
  • Досвід роботи з електронними системами обліку клієнтів Case++, Syrex, МІС ВІЛ буде перевагою.
  • Готовність до відряджень по Україні.
  • Особа, яка обіймає цю посаду, має бути дисциплінованою; організованою; здатною працювати самостійно на результат в умовах напруженого графіку; уважною до деталей.

Умови роботи:

  • Ринковий рівень оплати праці.
  • Повний соціальний пакет згідно КЗпП України
  • Можливість професійно навчатись, брати участь в корпоративних заходах.
  • Робота в позитивному та професійному колективі.
  • П’ятиденний робочий тиждень.
  • Місце роботи – м.Контрактова площа

Деталі тут.


Останні публікації цього розділу:

Фахівець(чиня) з розвитку спроможності громад

Менеджер/ка з навчання підприємництву

Юрист/ка для супроводження господарської діяльності, в т.ч. напрямку Шелтер

Старший експерт / Старша експертка з просторового планування та стратегічного розвитку на місцевому рівні

Соціальний(на) працівник(ця) м. Львів

Консультант(ка) з регіональної координації ЛГБТІК+ в м. Львів