Тендер на закупівлю лаболаторного стенду

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
MDA

КУ «Агенція розвитку Мелітополя» в рамках грантового проекту RPP/2020/08/216/PPP «Платформа сучасної дуальної підготовки та кар’єрного постдипломного зростання фахівців спеціальності «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю товарів.

Дата оголошення про тендер: 12.11.2020 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 17:00 26.11.2020 р.

Предметом закупівлі є обладнання, а саме:  

  1. Лаболаторний стенд НТЦ-15.40.2 «Система управління двигуном з багатоточковим впорскуванням (MPI) М1»

Технічні характеристики:

Живлення                                                                             1 ~ 220 В, 50 Гц

Потужність                                                                           не більше 0,35 кВт

Робоча рідина                                                                       «Тосол»

Габаритні розміри стенду:

Ширина,                                                                               840 мм

Висота,                                                                                 1555 мм

Глибина,                                                                               640 мм

Вага обладнання                                                                  не більше 85 кг.

Комплектність:
– лабораторний стенд;

- паспорт;

- мультиметр.

Стенд має забезпечити можливість проводити наступні лабораторні роботи:

  1. Режим пуску двигуна.
  2. Режим відкритого циклу.
  3. Режим закритого циклу.
  4. Режим прискорення.
  5. Режим гальмування.
  6. Режим гальмування двигуном.
  7. Режим відключення подачі палива.
  8. Зняття характеристики датчика температури охолоджуючої рідини. Дослідження впливу температури охолоджуючої рідини на роботу системи впорскування палива.
  9. Вивчення вихідного сигналу датчика концентрації кисню. Дослідження впливу датчика концентрації кисню на роботу системи впорскування палива.
  10. Зняття характеристики датчика масової витрати повітря. Дослідження впливу масової витрати повітря на роботу системи впорскування палива.
  11. Зняття характеристики датчика положення дросельної заслінки. Дослідження впливу положення дросельної заслінки на роботу системи впорскування палива.
  12. Вивчення вихідного сигналу датчика швидкості автомобіля. Дослідження впливу швидкості автомобіля на роботу системи впорскування палива.
  13. Вивчення вихідного сигналу датчика положення колінчастого валу.

Строк надання товарів: протягом 90 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: м. Мелітополь, Запорізької області, вул. О. Невського 83, Державний навчальний заклад «Мелітопольський професійний аграрний ліцей»

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Та інші документи, якщо вважає за необхідне

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за адресою  [email protected] до 26.11.2020 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та:

  • в електронному вигляді (у форматі PDF) мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected] із темою листа «Відкритий тендер грантова угода №RPP/2020/08/216/PPP Стенд НТЦ» не пізніше 17:00 26.11.2020.
  • в оригіналі у паперовому запечатаному вигляді мають бути надіслані не пізніше 26.11.2020 17:00  за адресою:
    - для відправлення Укрпоштою: 74312, м. Мелітополь, вул. М. Грушевського 5 з приміткою «Агенції розвитку Мелітополя»,
    - для відправлення Новою Поштою: м. Мелітополь, відділення №6, вул. Героїв України 42/1, отримувач Мостовий Олександр, тел. 096 640 82 59,
    - або кур’єрською доставкою: м. Мелітополь, вул. Чернишевського 26, Агенція розвитку Мелітополя.

із зазначенням на конверті назви постачальника, «Відкритий тендер грантова угода RPP/2020/08/216/PPP Стенд НТЦ»

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 26.11.2020 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 27.11.2020 року.

Умови оплати:

Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі до 50% вартості товару протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання Договору, та остаточну оплату протягом 3(трьох) банківських днів з моменту отримання товару та підписання Сторонами всіх документів, підтверджуючих поставку та прийняття обладнання.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Зразок тендерної пропозиції доступний за посиланням:
https://bit.ly/2JWsj2V 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю техніки та меблів: ноутбуків, мобільних телефонів, принтеру, письмових столів та офісних крісел

Тендер на закупівлю послуг з налаштування та впровадження CRM системи

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)