ГО ФРММ та Березанська ОТГ співпрацюватимуть для стратегічного розвитку туризму та екології

18 листопада 2020 р. директор  ГО «Фонд розвитку міста Миколаєва» ( ГО ФРММ ) Михайло Золотухін та Березанський селищний голова Валерій Хоміцький підписали Меморандум про партнерство та ...

Додано:
frgn

ФРММ
ГО ФРММ та Березанська ОТГ співпрацюватимуть для стратегічного розвитку туризму та екології

18 листопада 2020 р. директор  ГО «Фонд розвитку міста Миколаєва» ( ГО ФРММ ) Михайло Золотухін та Березанський селищний голова Валерій Хоміцький підписали Меморандум про партнерство та співпрацю».


Документ передбачає консолідацію зусиль з метою сталого розвитку територій, розвитку інноваційних транскордонних креативних пропозицій у сфері туризму та культурної спадщини та модернізації Стратегії в частині охорони довкілля.

Зокрема, Березанська селищна громада стала першої з ОТГ Миколаївщини, що приєдналась до дворічного Грузино – Україно – Блогарського проєкту «Туризм, спадщина і творчість» («Tourism, Heritage and Creativity»( далі THC), що реалізує що реалізується Фондом за підтримки Georgian Arts and Culture Centre, Tbilisi (GE) за кошти Європейського Союзу ( Subsidy Contract No. BSB 1130). 

Проєкти, які реалізуються за підтримки Європейського Союзу, є найбільш престижними у міжнародній практиці. 

Нагадаємо, що подібний меморандум був нещодавно підписано з Миколаївським міським головой Олекесандром Сєнкевичем. Реліз щодо підписання меморандуму  з Миколаївським міським головою http://frgn.mk.ua/?p=11900

Запрошуємо місцеві громади Миколаївщини до партнерства у  проєкті THC!

Адже співпраця та єднання громад є запорукою сталого розвитку Миколаївщини!

Також Меморандум підтвердив продовження партнерства в рамках проекту «Дієва стратегія для гармонійної Березанської- ЕКО- громади», якій також реалізується Фондом за підтримки МФ «Відродження» та ЄС в рамках EU4USociety.

Так прокоментував подію директор ГО ФРММ Михайло Золотухін:

«Сподіваємось, що синергія двох проєктів залучить місцеву громадськість і бізнес для реалізації стратегічної цілі 1 «Економічний розвиток громади, як аграрно-промислового та туристичного центру».  Культурна та історична спадщина, природні ресурси Березанщини мають стати родзинками подорожей як внутрішніх, так і зовнішніх туристів й відвідувачів. 

Так ми допоможемо створенню нових  робочих місць та запуску механізмів демократії участі. Разом буде зроблено реальний крок до спроможної, гармонійної ЕКО- громади», що комфортна і безпечна для мешканців та приваблива для інвесторів і туристів…»

У свою чергу  менеджера по туризму проекту THC Олена Болдусєва додала:

«У рамках проєкту передбачено чимало інструментів розвитку спроможностей місцевих громад: навчальні модулі з креативного туризму, розробки культурних продуктів та підприємництва у сфері туризму; проведення інвентаризації об’єктів  активів місцевої спадщини; створення стартап-проєктів та інноваційного транскордонного туристичного маршруту.

Заплановано також створення туристичного порталу, проведення навчальних семінарів для місцевих органів влади, туроператорів та гідів з метою підвищення їх компетенцій тощо…..».

У заході також взяли участь: заступник голови районної ради Олексій Сидорчук;  перший заступниця селищного голови Ірина Компанієнко, завідувач сектору соціально-економічного розвитку селищної ради Дмитро Делюк, заступник голови правління ГО «ЕКО Березань» Іван Ірза, директор КУ «РЛП «Тилігульський», заступник голови Національного екологічного центру України Олег Деркач, експертка ГО «Фонд розвитку міста Миколаєва» Тетяна Золотухіна , менеджерка проєкту Олена Болдусєва та інші.

Прес-служба ГО «Фонд розвитку міста Миколаєва» (0512)  47 38 79 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Запущено інформаційну платформу "Повертайся додому"

Приміщення для заходів у Дніпрі: простір для ваших подій

Успіх програми "Дітям війни": роль партнерів

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?