Реєстрація на онлайн-курс з ефективної комунікації для громадських організацій
ЗАВЕРШЕНО
Злагоджена та ефективна комунікація є запорукою успіху роботи громадських організацій. Якщо ви бажаєте дізнатися, як розробити дієву комунікаційну стратегію, розібратися в тонкощах роботи з цільовою аудиторією та опанувати сучасні цифрові інструменти, запрошуємо вас долучитися до тематичного онлайн-курсу, що відбудеться вже в грудні за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру та фінансування урядів Данії, Швейцарії та Швеції.
Хто може взяти участь?
Представники і представниці громадських організацій Донецької, Запорізької та Луганської областей.
Як взяти участь?
Якщо Ви хочете взяти участь в онлайн-курсі, будь ласка, заповніть анкету до середи 2 грудня 2020 р. 20:00 за посиланням: https://cutt.ly/nhdaBU0
Усі хто, заповнить анкету, отримають запрошення для участі.
Формат та розклад курсу:
Курс складатиметься з п’яти тематичних сесій, кожна з яких буде наповнена як теоретичною інформацією, так і практичними вправами. Кожна сесія триватиме з 9:00 до 14:00.
Тренерки курсу – координаторка громадської організації «Прес-клуб реформ», співзасновниця Агенції Цифрових Комунікацій, журналістка з п’ятнадцятирічним стажем Вікторія Талашкевич, керівниця Агенції сталого розвитку «Хмарочос», експертка з медіа-грамотності, доцентка Ірина Ткаченко, а також керівниця Черкаської PR-школи, засновниця «SEMENOVA-media», журналістка Ірина Семенова.
Програма курсу:
- 5 грудня 2020 р. – «Місія організації та стратегічні завдання» і «Стратегія діяльності та комунікаційна стратегія: точки перетину»;
- 6 грудня 2020 р. – «Цільова аудиторія і кінцева мета стратегічних комунікацій» та «Інсайти цільових аудиторій та формулювання ключових меседжів»;
- 9 грудня 2020 р. – «Цифрові платформи і традиційні майданчики для комунікацій» та «Чат-боти у месенджерах як інструмент поширення інформації»;
- 10 грудня 2020 р. – «Робота з цифровими фото та відео» та «Інстаграм як інструмент залучення аудиторії 18+»;
- 12 грудня 2020 р. – «Залучення цільової аудиторії до участі у діяльності громадських організацій» та «Пошук ресурсів для стратегій діяльності: проєкти та гранти».
У результаті навчання учасники та учасниці:
- матимуть чітко сформульовану місію організації, визначать перелік стратегічних цілей для роботи організації у 2021-му році;
- створять помісячний план кроків-заходів для досягнення поставлених цілей;
- опишуть представників своїх ключових цільових аудиторій, створять їхні портрети та напишуть меседжі для кожної з них;
- проаналізують свої сторінки у мережах «Фейсбук» та «Інстаграм», створять сценарії для чат-ботів, опанують основи створення цифрових фото та відео, обговорять ефективні методи залучення аудиторії та обміняються досвідом щодо фінансування громадських ініціатив.
Для довідки
Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН із питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).
Програму підтримують тринадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.
Додатки
Докладний план навчального курсу | ЗАВАНТАЖИТИ