- Де соціальним проєктам шукати слави та інвестицій?
- Чи можна зробити маркетинг без бюджету?
- Що робити коли сам собі піарник?
Соціальний консалтинг Параграф та креативна студія Gwara Media об’єдналися аби довести, що кожна ініціатива гідна бути почутою.
8 грудня о 14:00 відбудеться онлайн-лекція про основи піару та маркетингу для соціального ініціатив.
Спікер:
- Сергій Прокопенко, CEO креативної студії Gwara Media та експерт УКФ.
В портфоліо студії соціальні та культурні проєкти для таких організацій як НАТО, WWF та British Council.
Модератор:
- Дар’я Рибальченко, випускник громадської організації AIESEC та консультант СК Параграф.
Досвід соціального консалтингу Параграф перевищує 150 тренінгів, понад 50 виграних грантів загальною сумою 2 500 000 грн для соціальних, екологічних, творчих та бізнес-проектів.
Найбільш активні учасники будуть мати можливість отримати консультацію для свого проєкту.
Реєструйтесь вже зараз тут.